Feederen vanaf krib of strand?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • tester
    Maas en Waal visser
    • 06-03-2004
    • 2596
    • Son

    #31
    Oorspronkelijk geplaatst door Erik Veldkamp
    Ik begrijp het volgende:

    Als je vanaf de krib vist, vis je vanaf de linker krib in A1.

    Zit je op het strand dan zit je in de linker hoek (bij D1) en je werpt naar 2uur, dan kom je uit in vak A4??? Of begrijp ik het nu verkeerd??
    Hallo Erik

    deze tekening is een beetje vertekent de meeste kribben liggen veel verder uitelkaar

    meestal is de nering of de rand 20 m binnen de kribpunten en 20 / 30m er vanaf

    in deze tekening zou dat zijn A 1/ A3
    B1 / B3

    meestal 60 tot 70 m het aparte is dat het na een of twee uur vaak over is ga je dan terug tot 50 m
    dan is het weer volop beet

    ik heb dan het iedee dat de krabben niet zo ver de plaat op komen

    suc6
    gr Gerard

    Reageer

    Working...