Antares

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Kosmozz
    Match en Feeder
    • 25-07-2005
    • 1959
    • Hannut

Het is een risico. De kans is echter klein dat er wat mis mee is. Qua hengels scheelt het meestal 35 euro in prijs, inclusief verzendkosten. Molens scheelt meer in prijs. Een stradic 6000 FB is bijvoorbeeld 75 euro goedkoper, dat vind ik nogal wat. Ik neem liever het risico. Als er wat is dan kun je een shimano dealer vragen om het op te sturen, soms doen ze dat uit coulance. HAV en SAV zijn echt goede zaken en qua wachtijd ben je misschien 2 weken meer kwijt. Het heeft mij iig een 'gratis' technium matchhengel opgelevert
    Carpe Diem

Reageer

• Arron
      Frequent aanwezig
      • 26-02-2004
      • 185
      • Brass

Wat kost de Twin Power 6000FB bij jullie??
      alle begin is moeilijk

Reageer

• Jim
        Frequent aanwezig
        • 25-09-2003
        • 132
        • kessel

ik heb zaterdag een antares gekocht hier in nederland maar deze was goedkoper als de prijzen bij HAV op de site
        de molens zijn inderdaad goedkoper. henb vorige week voor de stradic 6000 enkele slinger 199,95 (200)€ betaald

Reageer

• Kosmozz
          Match en Feeder
          • 25-07-2005
          • 1959
          • Hannut

Heb je het oude of nieuwe antares model? Het oude model heeft geen zilver boven het foam zitten en het foam is ook korter (stuk boven de molenvoet) Welke zaak was dat?
          Carpe Diem

Reageer

• Jim
            Frequent aanwezig
            • 25-09-2003
            • 132
            • kessel

Hallo Kosmos
            ik heb ff gekeken er zit een groom(zilveren) rand boven de foamen handgreep van ongeveer 3,5 cm.is het dan het nieuwe model??
            ik heb hem gekocht bij een zaak in Bakel

Groeten Jim

Reageer

• Theo de Kreij
              VOERBOER
              • 03-06-2003
              • 2345
              • Zoetermeer

Oorspronkelijk geplaatst door Arron
              ik ben van zin om een antares feeder die van 365 naar 426 kan verlengd worden met een werp gewicht van 35 tot 110gr heeft iemand er ervaring mee? ik vis maar maximum met korven van 70gr of zou ik beter een tip zwaarder kopen die tot 150gr gooit . en welke shimano molen zou ik er op zetten om een goede verhouding hengel molen te hebben ??
              Zo verdraait handig, dat korter of langer maken van de hengel. Langer is meer werpafstand of hoger boven de stroming uitkomen. Korter is gevoeliger en handiger bij kortere afstanden. Echt een beest van een hengel waar je op alle wateren mee terecht kan! Overigens kan je met een 150 gram hengel ook best een 30 gram korf vissen. Je beetregistratie zit immers in je toppen, niet in de hengel zelf!
              Ik heb vrijwel alles qua molens in de Stradic uitvoering. Heb al veel molens gehad, maar wil nooit meer iets anders. Kijk goed welk type er in de winkel ligt. Er zijn er verschillende. Voor het zelfde geld ligt er een 3 jaar oud model dat er uit is of uit gaat. Kan je makkelijk 25 % korting op afdwingen, of gratis gevlochten lijn er op enzovoort.
              Overigens kan je gerust om een "set" prijs vragen wanneer je een complete set aanschaft. Hengel, molen en lijn dus. Vaak levert dat 10% of meer op.
              Vergeet niet een molentas te kopen bij die Stradic (overigens voor alle molens). Dat verlengt de levensduur van je molen aanzienlijk! Dus nooit zomaar in je tas kieperen of onbeschermd opgetuigd in de foudraal (of je moet niet veel om je materiaal geven, dat kan ook natuurlijk).
              Mvrgr,

Theo de Kreij.

Teamcaptain Marcel v/d Eynde Nederland

www.peche-tackle-europe.com

Reageer

• Kosmozz
                Match en Feeder
                • 25-07-2005
                • 1959
                • Hannut

Hoi Jim, dat is het nieuwe model ja. Wel relaxed dat je hem voor een mooie prijs hebt kunnen aanschaffen! Het kan wel in NL als de winkelier een goede inkoop heeft gedaan. Moet je wel mazzel mee hebben. Zo had ik laatst een twinpower 2500 xtra voor 99 euro bij Marcels tackleshop. Die was 15 euro goedkoper dan in DLD. Normale prijs 170 euro. Echt relaxed
                Carpe Diem

Reageer

• Arron
                  Frequent aanwezig
                  • 26-02-2004
                  • 185
                  • Brass

Heb vandaag de eerste keer met de Antares gegooid het type dat je kan verlengen en die 110gr gooid !!!
                  tot grote verwondering heb ik maar een keer kunnen gooien want de stop brak gewoon in twee !!!! het ergste vanal was dan nog dat het de feeder van mijn maat was .
                  Er hing een lege korf van 45gr aan, is wel niet veel hee!!! Heeft er iemand nog ervaring met dit probleem ??
                  Want dit zou al het 3de geval met de Antares zijn, heb deze hengel ook besteld maar begin sterk te twijfelen of ik deze niet goede kope feeder wel ga aanschaffen .
                  Ieder die zoeen feeder heeft gelieve jullie ervaring effe mee te delen
                  grtjs
                  alle begin is moeilijk

Reageer

• lolo
                    Geniet maar niet met mate
                    • 01-05-2003
                    • 3873
                    • Weesp

Begrijp ik goed brak de topje van je hengel of het stopertje op je molen?
                    gr lolo
                    Groetjes
                    Johnny

Match
                    Feeder
                    Stok

Reageer

• Arron
                      Frequent aanwezig
                      • 26-02-2004
                      • 185
                      • Brass

Sorry voor het foutje is wel degelijk de stok die brak, midden het 2de deel
                      alle begin is moeilijk

Reageer

• Ronald Nannings
                        Verificatie gaande...

• 05-08-2006
                        • 602
                        • Enclave Friesland

Bestel eens een Tri-cast, dan heb je het probleem niet meer....
                        Ik vis al jaren met Tri-cast heavy en lightfeeders en nooit iets gebroken.

Reageer

• Arron
                          Frequent aanwezig
                          • 26-02-2004
                          • 185
                          • Brass

Zo te zien wordt hij niet veel gebruikt de Antares, dus toch beter een andere feeder kopen .
                          Die Tri cast welk type is voor maximaal 60gr korven te werpen ( legewel)
                          alle begin is moeilijk

Reageer

Working...