Jvs

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Kosmozz
    Match en Feeder
    • 25-07-2005
    • 1959
    • Hannut

Beurs is 24, 25, 26 nov
    Carpe Diem

Reageer

• jeroenk
      zolang er geen ijs ligt..
      • 27-12-2005
      • 1490
      • Oldebroek

Oorspronkelijk geplaatst door karperkoning
      en wat was je slechte ervaring dan met het plateau?

Ralph
      staat ook ergen in een ouder topic, om niet te ver off-topic te gaan:
      het was gewoon van pisbakken staal

Reageer

• junior
        Sportvisser
        • 15-03-2005
        • 563
        • Heythuysen

natuurlijk ben ik als FAN van JVS, ook van commantaar voorzien

Mijn ervaringen zijn toppie, op de pole guard(enkel) na, deze heb ik na 20x vissen doorgedraait, het schijnt dat de XL beter is en ga deze ook proberen.

voor de rest nog nergins probleme mee gehad.

Oorspronkelijk geplaatst door Roha
        De vaste stokken komen uit Engeland en worden oorspronkelijk daar door Daiwa gefabriceerd. Mooie hengels die qua kwaliteit/prijsverhouding prima bevallen. Er schijnen nieuwe series JVS/Daiwa- stokken uit te komen die ook aantrekkelijk geprijsd zijn. Op de beurs in Utrecht zouden ze al te zien en voelen zijn.

(Nee; ik word niet gesponsored door Jan en Ja; ik ben zeer gecharmeerd door Daiwa)
        dat van die stokken is bij mij ook bekend, of ze op de beurs liggen ik zou het niet weten, ook al sta ik er zaterdag op.

ik word OOK NIET gesponserd door JVS.

Reageer

• sando612
          Frequent aanwezig
          • 08-11-2005
          • 121
          • limburg

heb me vorig jaar een plateau gekocht van JVS
          1 keertje gebruikt en er waren al brokken aan (aandraaiknop stuk)
          zelf maaar vervangen door een stevige vleugelmoer en probleem weg...

2 de keer dat ik em gebruikte was het prijs met 2 andere kknoppen,ineens alles maar vervangen door vleugelmoeren en we waren weer vertrokken

een paar weekjes is het goed gegaan tot de paaltjes beschadigd werden door het aandraaien ,moest alles wel zo stevig aandraaien anders zakte alles scheef

de paaltjes ook maar vervangen door steviger zelfgemaakte paaltjes en de hele bazaar maar direct verkocht....vertrouwen in JVS is dus volledig weg

Reageer

• Serrano
            GMS MAAKT VIS ZICHTBAAR
            • 05-07-2004
            • 294
            • GELDROP

Mss is het tijd voor een samenvatting. Het materiaal laat duidelijk te wensen over. Daar waar het materiaal uit China komt is het minder.
            Er zijn natuurlijk veel fabrieken in China en JVS laat dat via een bevriende relatie in China produceren. o.a in Tilburg worden deze materilaen verkocht. In die omgeving woont ook JVS. Korte lijnen intensieve gesprekken. Wil U ook 500 leefnetten met uw naam en hoppa.
            490 zijn goed en over die 10 stuks wordt hier gesproken. Zo werkt het denk ik. JVS vertegenwoordigt wel zijn eigen "goede" merk maar meer de print op de artikelen. Mister X overtuigt JVS en zo komen deze artikelen op de markt. Geen goed artikel dat snel omruilenen en weer een tevreden klant.
            Dat kan ook makkelijk met dat soort handel. Wie meer weet kan schrijven............Wie het denkt te weten vergelijkt.......vlugger.

Reageer

• junior
              Sportvisser
              • 15-03-2005
              • 563
              • Heythuysen

Oorspronkelijk geplaatst door Serrano
              Mss is het tijd voor een samenvatting. Het materiaal laat duidelijk te wensen over. Daar waar het materiaal uit China komt is het minder.
              Er zijn natuurlijk veel fabrieken in China en JVS laat dat via een bevriende relatie in China produceren. o.a in Tilburg worden deze materilaen verkocht. In die omgeving woont ook JVS. Korte lijnen intensieve gesprekken. Wil U ook 500 leefnetten met uw naam en hoppa.
              490 zijn goed en over die 10 stuks wordt hier gesproken. Zo werkt het denk ik. JVS vertegenwoordigt wel zijn eigen "goede" merk maar meer de print op de artikelen. Mister X overtuigt JVS en zo komen deze artikelen op de markt. Geen goed artikel dat snel omruilenen en weer een tevreden klant.
              Dat kan ook makkelijk met dat soort handel. Wie meer weet kan schrijven............Wie het denkt te weten vergelijkt.......vlugger.
              hier ben ik het niet mee eens, Jan heeft een aanbod gekregen en is daar verder op gaan bouwen. verder ga ik niet bekend maken hoe en wat omdat Jan dit mij in vertrouwen heeft gezegt, als jullie het echt willen weten vraag het um zelf en ga niet gokken.

Reageer

• Fisherman Eric
                Frequent aanwezig
                • 25-08-2003
                • 187
                • amersfoort

(citaat Sjaak)
                Ik heb onlangs een water en winddichte jas + overal gekocht maar die regende de eerste keer gelijk door en heb een nieuwe gehad maar die zal ook wel doorregenen. Nadeel van die pak is de rits die moeilijk dichtgaat en dat het pak niet in de wasmachine mag.
                JVS kleuren vind ik wel mooi.

ik heb zo'n zelfde pak gehad , de 1e was met de regen van binnen natter dan buiten, de 2e was echt niet beter.

groeten, Eric
                Groeten, Eric.

Reageer

Working...