hoe zijn de feedervangensten momenteel?

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Trouwel
    Newbie

• 28-01-2007
    • 2

Oorspronkelijk geplaatst door Trouwel
    hoi hoop zondag mee te gaan of zaterdag groet trouwel
    hoi mensen nou ik ben er voor het eerst op deze syde nu ik vis altyd met mijn maat uit weesp genaamd stefan1970 hoop dat we snel weer aan de bak gaan met feedervissen dat is heel erg fijne sport

Reageer

• reijntjes
      Swingt(o)(i)pper
      • 12-12-2005
      • 3499
      • Asten

Hallo,

Ben vandaag voor het eerst van mijn leven op de waal wezen vissen.
      Door het hoge water en harde stroming was het even moeilijk om een plekje te vinden maar uiteindelijk toch gevist. Met wat aanwijzingen van enkele "lokale "" vissers ook nog enkele mooie brasems gevangen . De grootste was net over de 50cm. Wat me wel opviel was de lichte kleur van de brasem , heel mooi vond ik dat !
      Ik ga zeker nog eens terug want ik vind dit toch wel heel erg leuk vissen !

Groeten

Frank

2015 de Belgen verslagen in eigen huis
      2016 walk-over Blauforlaet !
      2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
      2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
      2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !

Reageer

• maajesopper
        Banned

• 09-02-2007
        • 1

Ben van 3 tot 10 februari in friesland gaan vissen,en heb m`n naam weer eens eer aangedaan.

Reageer

• kromme tup
          Newbie

• 12-02-2007
          • 1
          • Sittard

ja,ik snap et ook niet,maaijesopper,ik vang op het moment ook nog geen sardientje

Reageer

• brielsemaasliefhebber
            vis gek
            • 06-06-2006
            • 1231
            • Brielle

Oorspronkelijk geplaatst door janb
            Ik ben vandaag met twee van de maoikes moaten met de feeder op het wantij ,bij Dortdrecht wezen vissen We hebben 5 uur gevist met zakkend water Ik ben op de 2e plaats geeindigt met 33 kg [18 vissen] Ad was 3e met 25kg[20 vissen En Ton haalde het potje uit met 49,500 kg [25 vissen ] Dus zo voor de eerste keer viel het ons niet helemaal tegen Mooie lokatie ,alleen heel veel Hondenstront Maar verder niets mis mee Ik ga er zeker nog een keer naar terug
            Naast ons zat nog een mede visser die ook heel goed zat te vangen
            We hadden er ook al vissen bij met paaipukkels Ze zijn er dus al vroeg bij de platte jongens
            Doen jullie ook wedstrijden met drie personen dan???.Ik dag dat jullie gewoon onderling gingen vissen.Hoeveel heeft ton gewonnen dan drie euro zeker.Hahaha.Nee hoor jan ff een geintje.Maar let wel op met die brabers ikm kan ze ook nou nou daar kan je je lol mee op hoor.
            GROETEN VAN EEN VIS GEK

Reageer

• janb
              jan b
              • 21-11-2005
              • 1982
              • 't Nieuweland

Oorspronkelijk geplaatst door brielsemaasliefhebber
              Doen jullie ook wedstrijden met drie personen dan???.Ik dag dat jullie gewoon onderling gingen vissen.Hoeveel heeft ton gewonnen dan drie euro zeker.Hahaha.Nee hoor jan ff een geintje.Maar let wel op met die brabers ikm kan ze ook nou nou daar kan je je lol mee op hoor.
              Marcel ,ik weet niet wat dat is met die brabanders ,maar die mannen willen altijd [strijd]
              Groeten van Jan de visser

Reageer

• Arron
                Frequent aanwezig
                • 26-02-2004
                • 185
                • Brass

Gisteren op kanaal geweest (albertkanaal) 16stuks brasem alle tussen de 50 en 55 cm, nog verschillende gelost of lijn kapot.
                Wat mij opviel was dat er al veel met paai uitslag zijn
                alle begin is moeilijk

Reageer

• cel
                  Newbie
                  • 20-05-2003
                  • 43
                  • Kempen

Hallo Arron,

Proficiat met uw vangst, toch een mooi resultaat... Vis je in het Antwerpse gedeelte of in "de Kempen"?
                  Op het Netekanaal was het nog niet zo vet. Enkele voorntjes met tussendoor een paar plattekes (+/- 15cm). Verder niets.
                  Hoop dat het snel wat warmer wordt.
                  Groetjes.
                  cel

Reageer

• Arron
                    Frequent aanwezig
                    • 26-02-2004
                    • 185
                    • Brass

In de omgeving van Viersel Cel.
                    alle begin is moeilijk

Reageer

• janb
                      jan b
                      • 21-11-2005
                      • 1982
                      • 't Nieuweland

Frank als ik langs die foto van de waal kom loopt mij het water in de bek
                      Waar is dit trouwens ,of mag je niets verklappen
                      ik wil er binnenkort wel weer eens heen Het is daar zo'n mooie visserij en er is altijd wat te zien Laten we zeggen een levendig beeld met al die boten

Reageer

• reijntjes
                        Swingt(o)(i)pper
                        • 12-12-2005
                        • 3499
                        • Asten

Jan,

IK was er nooit geweest ( vissen althans) maar ik heb het Waal virus te pakken volgens mij !

Dit is in de buurt van Beuningen rechts van de A50 vanuit Brabant gezien.
                        ALs er geen hoog water is zijn hier voldoende leuke stekken.
                        Ook iets verder aan de overkant bij Haalderen - Gendt schijnen leuke plekken te zijn !
                        Groeten

Frank

2015 de Belgen verslagen in eigen huis
                        2016 walk-over Blauforlaet !
                        2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
                        2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
                        2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !

Reageer

• janb
                          jan b
                          • 21-11-2005
                          • 1982
                          • 't Nieuweland

Oorspronkelijk geplaatst door reijntjes
                          Jan,

IK was er nooit geweest ( vissen althans) maar ik heb het Waal virus te pakken volgens mij !

Dit is in de buurt van Beuningen rechts van de A50 vanuit Brabant gezien.
                          ALs er geen hoog water is zijn hier voldoende leuke stekken.
                          Ook iets verder aan de overkant bij Haalderen - Gendt schijnen leuke plekken te zijn !
                          Frank bedankt voor de informatie

Reageer

Working...