Feedervissen met een karperhengel

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Marien
    Komt net kijken

• 23-08-2006
    • 64

Heb in dierenzaak (Discus) een mooie alroundhengel gezien maar dan zit je algouw in de 80 euro!! Is dat veel of weinig!

ps. wel met molen dan
    mzzl Marien(= noob)

Reageer

• antoinette
      Specimen Hunter
      • 13-11-2005
      • 1926
      • oudenhoorn

Of het veel of weinig is is afhankelijk van het merk v/d hengel, je hebt al feeders van €45,- (wel zonder molen). Molens zelf zou ik niet op beknibbelen, de meeste goedkope molens gaan binnen het jaar naar de filistijnen.

Maar voor een eerste aanschaf lijkt het mij prima te doen (kun je je ook geen buil vallen mocht het feederen tegenvallen)

Reageer

• janb
        jan b
        • 21-11-2005
        • 1982
        • 't Nieuweland

Als ik je een goede raad mag geven ,en dat gaat dan nog niet eens over de aanschaf van je hengel Maar stap eens over van de dieren speciaalzaak met al dat vogel en konijnen voer Want daar ligt de winst in dat soort zaken En dan doen ze er voor de grap nog een beetje van die goedkope taiwan troep bij En altijd met het logo [van voor]Ga naar een gewone hengelsportspeciaal zaak Daar hebben ze ook goedkoop en duur wat je wilt ,maar je krijgt als het een beetje zaak is een goede voorlichting waar je wat mee kan En als je daar je probleem op tafel legt weet ik zeker dat je er uit komt En nou weet ik ook wel alle hengelsportzaken willen ook winst maken En ook niet iedere zaak zal de perfecte voorlichting geven Maar de kans is in ieder geval vele malen groter als in de dierenspeciaalzaken ,waar ze over het algemeen nog geen oogje op je top kunnen zetten ,laat staan een top elastiek inbrengen

Groeten van Jan de visser

Reageer

• Marien
          Komt net kijken

• 23-08-2006
          • 64

kan je ook ergens op internet een goeie/goedkope hengel aanschaffen... vast wel ... maar waar?
          mzzl Marien(= noob)

Reageer

• antoinette
            Specimen Hunter
            • 13-11-2005
            • 1926
            • oudenhoorn

www.raven.nl www.vlemmix.nl

Reageer

• Marien
              Komt net kijken

• 23-08-2006
              • 64

Welke molen raden jullie mij aan? Welke is geschikt voor feedervissen?
              mzzl Marien(= noob)

Reageer

• clairvoyant
                Moderator
                • 29-03-2006
                • 240
                • Eindhoven

marien,

als je meer wilt weten over molens enzo, dan kan je beter even de zoekfunctie gebruiken, dan kan je denk ik meer als genoeg info vinden om een leuk molentje uit te zoeken
                groeten,
                Peter

****Moderator NHSF ****

Reageer

Working...