Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Of het veel of weinig is is afhankelijk van het merk v/d hengel, je hebt al feeders van €45,- (wel zonder molen). Molens zelf zou ik niet op beknibbelen, de meeste goedkope molens gaan binnen het jaar naar de filistijnen.
Maar voor een eerste aanschaf lijkt het mij prima te doen (kun je je ook geen buil vallen mocht het feederen tegenvallen)
Als ik je een goede raad mag geven ,en dat gaat dan nog niet eens over de aanschaf van je hengel Maar stap eens over van de dieren speciaalzaak met al dat vogel en konijnen voer Want daar ligt de winst in dat soort zaken En dan doen ze er voor de grap nog een beetje van die goedkope taiwan troep bij En altijd met het logo [van voor]Ga naar een gewone hengelsportspeciaal zaak Daar hebben ze ook goedkoop en duur wat je wilt ,maar je krijgt als het een beetje zaak is een goede voorlichting waar je wat mee kan En als je daar je probleem op tafel legt weet ik zeker dat je er uit komt En nou weet ik ook wel alle hengelsportzaken willen ook winst maken En ook niet iedere zaak zal de perfecte voorlichting geven Maar de kans is in ieder geval vele malen groter als in de dierenspeciaalzaken ,waar ze over het algemeen nog geen oogje op je top kunnen zetten ,laat staan een top elastiek inbrengen
als je meer wilt weten over molens enzo, dan kan je beter even de zoekfunctie gebruiken, dan kan je denk ik meer als genoeg info vinden om een leuk molentje uit te zoeken
Reageer