Ik bedoel niet vals gehaakt, ik bedoel doorgeslikte haken. Ik heb het al even wat verduidelijkt.
Verspelen van vis.....
Collapse
X
-
het antwoord is voor Danny 68Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
ik knibbelje foar gjin ien
The Frisian VikingReageer
-
Hoi,
Zelfs casters( 5 stuks op een haakje 12) boden geen uitkomst: top 90 graden, lijn spannen en niets voelen zelfs! Na uitdraaien niets of weinig aan de casters te zien! ( inzwemmers denk ik).
Met mais veel vis die lostte. Ook vaak haken kwijt. Ik denk dat er niet alleen brasem aan het azen was. Ik heb navraag gedaan en er bleek op die stek vaak met mais op karper gevist te worden. Misschien dat ik daar de oorzaak moet zoeken.
Ik ga toch standaard 1 molenspoel voorzien van 0.17 maxima evengoed met voorslag ( zware korven). En een rolletje 0.14 en 0.16 aanscaffen. Als ikdan nog eens zo'n situatie voorheb kan ik maatregelen nemen en meer beten omzetten in vis.Lid van de Clingse Hengelaars en ONI Terenuzen.Reageer
-
alleen floaters gebruiken misschien, probeer het eensMember off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
ik knibbelje foar gjin ien
The Frisian VikingReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer