Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebber
Eerste keer feedervissen (niet echt succes)
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebber
als je top gewoon recht staat hoe zie jij een oploper dan
Dit vroeg ik mij ook al af ja!
De top mag best wel iets op spanning staan hoor. Met een beetje gevoel heb je dit zo onder de knie en oefening baart kunst zeggen ze ...
Kortom: Ingooien, wachten tot de korf op de bodem ligt en dan de hengel in de steun op LICHTE spanning draaien. De oplopers zie je dan ook doordat de top terugspringt in rechte positie. De korf kan dan door de vis iets zijn opgetilt of verschoven. Kortm dit is ook een teken dat de vis je aas (waarschijnlijk) heeft. Gebruik van een targetbord kan ook een handig hulpje zijn. Zowel voor het registreren van de beten. (Dus ook de heel voorzichtige beetjes zie je dan!) en zo'n bord steekt mooi af tegen de kleur van je top. Dit maakt het nog duidelijker....
Succes ermee!Zit het op een visdag even niet mee? Dan telt iedere gevangen vis voor twee!!!
Reageer
-
Maar waarschijnlijk ook te laat voor je aanbeet... Jammer van je aanbeet dan...Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebbergoedzo knap opgelost

Oeps verkeerde quote gebruikt... Herkansing volgt hierna...Zit het op een visdag even niet mee? Dan telt iedere gevangen vis voor twee!!!
Reageer
-
Maar waarschijnlijk ook te laat voor je aanbeet... Jammer van je aanbeet dan...Als ik een aanbeet mis krijg ik er ook een slappe van :-)Oorspronkelijk geplaatst door antoinettedoordat mijn lijn slap valtZit het op een visdag even niet mee? Dan telt iedere gevangen vis voor twee!!!
Reageer
-
ja ik zet mijn top ook altijd ligt aangezet hoor ik moet hem terug zien vallen en dan kijk ik naar mijn lijn.
maar als iemand zegt ik leg mijn feeder anders om in de steun,van mij mag het hoor.
Reageer
-
Je top zal altijd enigszins krom moeten staan idd, op stromend water ontkom je daar al helemaal niet aan.
Niet geheel onder spanning, maar wel een beetje."The greatness of a nation, and its moral progress is measured by the way its
animals are treated" - GhandiReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer