Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Dit is mijn eerste jaar als feeder visser (normaal roofvis) en heb een leo koot feeder aangeschaft (Short / Mid range) tot nu to ben ik er zeer tevreden over, misschien geen top of the line hengel maar als starter hengel ben ik er zeer over te spreken.
Leo Koot Team Feeders komen anders wel uit het duurdere segment. Gewoon kwalitatief goede hengels, al moet je wel van de eigenschappen houden.
Spro boxxer methodfeeder. werpgewicht tot 75gram, al denk ik dat dit veel lager ligt.
De eerste graskarper is er al op binnen! 78 centimeter. Mijn eerste écht grote karper.
Dit is mijn eerste jaar als feeder visser (normaal roofvis) en heb een leo koot feeder aangeschaft (Short / Mid range) tot nu to ben ik er zeer tevreden over, misschien geen top of the line hengel maar als starter hengel ben ik er zeer over te spreken.
Heerlijke soepele hengel van 3,60 mtr en maar 184 gram, werpgewicht van 15-60 gram.
Geen zware hengel maar prima voor vaarten en kanalen waar ik de meeste tijd zit.
Ja, op kleine karper.
Karpertjes van 4 tot 10 pond in de put van de vereniging. De karpers (en zeelt) zijn uitgezet nadat de aalscholvers er huis gehouden hadden.
Kan ook heel goed met de vaste stok op gevist worden, maar die heb ik niet.
Laat een reactie achter: