pellets

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • ironny
    Moderator
    • 04-04-2006
    • 1377
    • Hamont

dank jullie wel! daar kunnen we wat mee!

nogmaals, iedereen weet wel dat je ergens iets kunt opzoeken, dat is de issue ook helemaal niet. t gaat er gewoon om, dat in het midden van een discussie gewoon vragen worden gesteld waar een antwoord op wordt verwacht. een opzoek antwoord is dan wat frustrerend.

anyway, no hard feelings. tis weer gezegd en ik ben erg blij met de aanvulingen. ik ga eens kijken of ik daar wat van bak

grtzz ronny
    Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

Reageer

• maddwarf
      Frequent aanwezig

• 04-05-2007
      • 171
      • Heerlen

De kleinste haak van een kant en klare boilierig kan natuurlijk ook.
      werkt ook perfect om met mais te vissen alleen krijg je die niet op 75cm of
      100cm.
      maak die meestal met een wartel aan mijn onderlijn blijft ie ook mooi op de grond liggen door gewicht van de wartel

groet john
      groet john

Reageer

• feeder1965
        loves fishing

• 25-02-2007
        • 217
        • bassevelde ovl

ok
        beste vissers maar prepareren jullie je pellets ook ?
        bedanky voor de reacties
        groeten tony
        lid : ghent match fishing team & ONI terneuzen

Reageer

• The Frisian Viking
          NHSF Erelid
          • 27-06-2006
          • 5454
          • Feânwalden

Hallo Ironny, ben blij voor je dat je een bevredigend antwoord hebt, maar het is echt van de zotte hoe jij reageerd op Reijntjes heb respect man, moet je eens kijken wat hij voor jou heeft gedaan alles opgezocht en hier geplaatst, of denk je het is mij te veel werk om het ff op te zoeken.
          Ik moest het ff kwijt
          Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

ik knibbelje foar gjin ien

The Frisian Viking

Reageer

• reijntjes
            Swingt(o)(i)pper
            • 12-12-2005
            • 3499
            • Asten

Jongens, het is al goed.

Maddwarf, ik heb mijn hair rig zelf gemaakt met een haak 14 en 16 en lengte bepaal ik dus zelf , nu heb ik 50 cm maar kan dus ook langer als je wilt !
            Groeten

Frank

2015 de Belgen verslagen in eigen huis
            2016 walk-over Blauforlaet !
            2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
            2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
            2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !

Reageer

• ironny
              Moderator
              • 04-04-2006
              • 1377
              • Hamont

Oorspronkelijk geplaatst door The Frisian Viking
              Hallo Ironny, ben blij voor je dat je een bevredigend antwoord hebt, maar het is echt van de zotte hoe jij reageerd op Reijntjes heb respect man, moet je eens kijken wat hij voor jou heeft gedaan alles opgezocht en hier geplaatst, of denk je het is mij te veel werk om het ff op te zoeken.
              Ik moest het ff kwijt
              frisian viking

al mijn antwoorden zijn met respect gegeven.
              zoals iedereen heb ik ook het recht te reageren wanneer ik het niet eens ben met een bepaald antwoord.
              zoals je hebt kunnen lezen is het "opzoeken" ook niet de issue. de issue is dat tijdens een discussie wordt aangegeven, " bla bla bla, maar dat is al eerder gemeld". wil dat dan zeggen dat je tijdens t lezen van elke topic continu moet blijven zoeken of iets dergelijks al eerder is gemeld? Ik vind van niet. Als ik een vraag stel zal ik m regelmatig vooraf opzoeken, maar als ik toch nog een extra bevestiging of meer gedetailleerd antwoord wil, dan stel ik hem hoe dan ook. Ik denk dat het grootste gedeelte van alle gestelde vragen van dit moment al wel ergens staat beschreven.
              Het gaat er ook niet om of iemand te lui is om m op te zoeken, soms zoeken mensen gewoon de dialoog. Ik ook. Daar is niks mis mee lijkt me.

Mensen die willen antwoorden die antwoorden, zo niet, dan niet. Dat is alles. En het antwoord wat daarna wordt gegeven door reijntjes daar kunnen we wat mee en daar heb ik m ook voor bedankt. Respect zit er altijd in, maar we kunnen wel wat kritisch zijn mi.

maar ja, dat is ook weer t ***lige van al die geschreven teksten, daar zijn al vele topics door kapot gemaakt, want t kan altijd fout worden geïnterpreteerd. Een uitroeptekentje, of hoofdletter kan al de grootste sores veroorzaken.

enfin, wat mij betreft is het al lang weer opgelost.

grtzz ronny
              Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

Reageer

Working...