light feeder

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • maddwarf
    Frequent aanwezig

• 04-05-2007
    • 171
    • Heerlen

Das mooi heb hem net geveild op ebay.de voor 90 euro.(nieuw)
    Ga hem vooral gebruiken om op de maas te feederen hij heeft een max werpgewicht van 150gr moet wel genoeg zijn denk ik toch.....
    Vraag me alleen nog steeds af hoe zwaar de lege korf mag/kan zijn?
    groet john

Reageer

• Fishbone
      Vaste stok & Feeder
      • 14-07-2004
      • 217
      • Ridderkerk

Oorspronkelijk geplaatst door clairvoyant
      Ja!!! het is weer bijna zover... bijna jarig... En waarschijnlijk een mooie gelegenheid om een mooie light feeder uit te gaan zoeken... Ik ben al voorzichtig wezen kijken, en nu heb ik een JVS 1+2 feeder en een shimano speedmaster gezien.. mooie hengels, maar welke is beter?of zijn er nog andere goede light feeders?
      ik heb er als molen een shimano technium 2500 bij gehad, lijkt me wel een fijne molen, maar zijn er hier nog betere opties voor?
      Hallo Peter,

De molen is prima geschikt voor dit type feeder. (Controleer wel eerst of de lijnclip braamvrij is!) Zelf heb ik die molen op een (oude) Shimano Twinpower Light/Medium feeder zitten, en het vist perfekt. Op de bekende veilingsites kom je die hengel af en toe nog tegen.
      Groeten,

Fishbone

Reageer

• clairvoyant
        Moderator
        • 29-03-2006
        • 240
        • Eindhoven

Ik zal nog even tot na de vakantie moeten wachten, en nog even hier en daar rondkijken voor goede opties... maar het zal wel de speedmaster met de technium molen worden...

Oorspronkelijk geplaatst door Kosmozz
        Ik heb er nu dubbele slingers opgezet, waardoor de balans aanzienlijk is verbeterd. Ik denk dat dit het probleem van Sjaak verhelpt, omdat je het zwaartepunt kwijt bent. De slinger zal dus niet de neiging hebben om te gaan draaien als gevolg van de zwaartekracht.
        Die dubbelle slinger, waar zou je dat eventueel kunnen halen kosmozz??
        groeten,
        Peter

****Moderator NHSF ****

Reageer

• Kosmozz
          Match en Feeder
          • 25-07-2005
          • 1959
          • Hannut

Hoi Peter,

Die kun je gewoon bij iedere zaak bestellen die Shimano artikelen verkoopt. Hij kost iets van 12.50.

Groeten
          Dennis
          Carpe Diem

Reageer

• SvVoorden
            Sportvisser
            • 26-07-2002
            • 747
            • Woerden

Je zou ook eens moeten kijken naar de hengels van Drennan. Je hebt daar een light (Still Water) en een medium van. Ik heb er voor mijn vader één gekocht vrijdag en dat zijn echt hele mooie hengeltjes en heel soepel. Als je van een buigende hengel houdt dat is dit echt wat. 4 toppen erbij en twee onderstukken voor verschillende lengtes. Prijs is rond de 200 euro.
            Misschien een beetje duur maar wel kwaliteit vlgs mij.

De Speedmaster met technium is een prima combi denk ik overigens. Die dubbele slinger heb ik zelf nooit aan gedacht. Jammer want ik heb die molen net verkocht.
            Sjaak van Voorden

Reageer

• ToniMono
              Banned

• 23-05-2007
              • 386
              • Arnhem

Deze topic ging toch over een light-feeder?
              Niet? Weet iemand nog een automatiek waar je tot 3 uur 's-nachts lekkere bamieballen kunt kopen?

Reageer

Working...