Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Een mooie feeder om te zien, die Arca Grand View. Hieronder staat een linkje van een recensie.
Frank gebruik je deze feeder zelf en heb je deze stok wel eens zwaarder belast dan de max 120 gram, die de fabricant opgeeft?
Nee gebruik hem ( nog !) niet zelf maar zit er hard aan te denken om er binnenkort 1 ( of meerdere ?) aan te schaffen !
Hoor alleen maar positieve geluiden over deze hengel en de prijs valt mee !
Groeten
Frank
2015 de Belgen verslagen in eigen huis 2016 walk-over Blauforlaet ! 2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door! 2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet 2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !
ja voor dat geld is die grand view een mooie ,persoonlijk nam ik die 4,50 ideaal met opstakels in de rivieren hoe langer hoe beter en voor de verre worpen uiteraard ook.
Ik kende die stok niet, totdat Frank me erop attendeerde. Qua afwerking zelden zo'n mooie stok gezien. Helemaal in de Epoxy hars...chique! En de gebruikte materialen zoals de ogen en reelhouder zijn van topkwaliteit. Ik zag de 4,20 mtr versie net al ergens staan voor 119 euries. Ik kom helaas wel verschillende informatie tegen over het aantal delen in geval van de 4,20 en 4,50 mtr versie. Als de stok nu ook nog pakweg 30 gram over te belasten is, dan denk ik dat Roy hier serieus even naar moet kijken.
De KOC Master Feeder 4.50m van Ultimate past ook wel in het rijtje. Lijkt op de Grand View qua opbouw. De geleide-ogen zijn lekker groot (ook van de toppen). Het startoog is supergroot en staat voldoende ver van de molenvoet. Het is een zware pittige feeder die tot 150gr. belast kan worden. Met de 4.20m gooi ik 90 meter nog redelijk zuiver. Het kale gewicht van de hengel zelf vindt ik wel aan de hoge kant, verder een echte super heavy!
als je een feeder wil waar je heel veel wateren in nederland mee kan bevissen zit je geramt met een SHIMANO BEASTMASTER dit is een feeder met een ongekent kwaliteid en de blank is 100% in evenwicht
Trek inderdaad je conclusies. Ik gebruik altijd nylon (als hoofdlijn) op de rivier en heb geen problemen met een onderlijn van 14/00. Verder is het topdeel van mijn Sensas River erg soepel en dat scheelt onder de kant.
Reageer