Water bij Oijen / Alphen

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Skiman
    Witvisfanaat!!!

• 27-11-2006
    • 115
    • Nijmegen

Dag Haraold,
    Dat de pond pas om 08:00 begint te varen wist ik niet. Ik vind het eigenlijk ook best laat. Miisschien dat dit door de weeks wel eerder is. Het pad aan de Maas zelf is wel een soort van Rimboe zoals je het zelf beschrijft. Maar ik gaf al aan dat de kant daar stijl is. IMocht je in de plas willen vissen zul je er toch omheen moeten richtin Alphen en dan ligt de plas links van je aan de dijk. Daar kun je wel zitten hoor. Zoals ook Mnr van de Broek al beschreef. Ik weet niet hoe de rest van de sportvissers gevange hebb het weekens maar wellicht dat het overal wat minder was. Geef de moed niet op hè. Hahahahahaha

Bedankt voor je pm...

Skiman
    Zit het op een visdag even niet mee? Dan telt iedere gevangen vis voor twee!!!

Reageer

• john van den broek
      Specimen Hunter
      • 30-03-2003
      • 1089
      • Venray

Op zondagmorgen is er ca 2 km verderop een individuele wedstrijd gevist, de winnaar had maar 3800 gram.
      Dus geen wonder dat je bijna niets gevangen hebt Harold.
      Groet John.

www.baitstore.nl

Reageer

• Harold Z
        I'm not an addict

• 14-08-2007
        • 611
        • Uden

Oorspronkelijk geplaatst door john van den broek
        Op zondagmorgen is er ca 2 km verderop een individuele wedstrijd gevist, de winnaar had maar 3800 gram.
        Dus geen wonder dat je bijna niets gevangen hebt Harold.

Hahaha, dus het lag niet (alleen) aan mij.... gelukkig

Ik vang maar weinig Brasem op de Maas... iemand enig idee of dat wel aan mij ligt?!
        "The greatness of a nation, and its moral progress is measured by the way its
        animals are treated" - Ghandi

Reageer

Working...