How To : Powergum maken
Collapse
X
-
Stelletje mietjes, .......ha ha ha ha
kunnen niet eens tegen een beetje kou ,......
(ik ook niet hoor ,ik zit ook met een thermopak aan)
en die krabben, ook een drama, met feederen ook heel vaak last gehad, gelukkig zitten ze bij de stroomnaad niet zo veel.
En bij Q en S kun je het wel op de klos kopen, maar dat is geloof ik 25 meter
daarom verkoopt hij het per meter.Reageer
-
Voor een thermopak werd het 's-middags weer te warm. Had gelukkig wel de jas van het pak bij me. Zijn die krabben er ook de oorzaak van dat je soms een onderlijn binnenhaalt zonder haak? Is me twee gebeurd.
Om ff on topic te blijven, we karren wel een keer naar Q en S voor die dikke gum.Reageer
-
Die krabben zijn heer en meester in het jatten van haakaas, als het ze niet lukt, dan knippen ze de lijn gewoon door, ......heb het zo vaak meegemaakt, denk je beet te hebben, wacht je even tot de vis door bijt, dan sla je aan, en ,.......onderlijn weg, haak er af, ....grrrrrrrr.Reageer
-
Nou Ik heb een aantal powergum's klaar. OOk meteen maar een paar onderlijnen gemaakt met hair en karperhaak 8 en 10 zowel nylon als dyneema.
Nu nog even kijken waneer ik weer naar de waal kan. Wat gaat de waterhoogte doen de komende dagen ?Groeten
Frank
2015 de Belgen verslagen in eigen huis
2016 walk-over Blauforlaet !
2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !Reageer
-
Da's mooi, nu nog vis er aan vangen, ha ha ha,.....
Voor waterstanden kun je hiet http://teletekst.nos.nl/?720-01 kijken
Suc6
Ronald
Reageer
-
De tijd is hier ook vaak een probleem!
Als we nou niet zouden hoeven slapen, dan kunnen we snachts werken, en heb je overdag de tijd om te gaan vissen.... ideaal!
"The greatness of a nation, and its moral progress is measured by the way its
animals are treated" - GhandiReageer
-
Heb het systeem gisteren getest op de Zuid-Willems vaart en ben meteen heel enthousiast !
OP 30-40 meter zie ik echt ieder beetje zelfs van de kleinste voorn !
Dat was met mijn voorslag van 8 meter nylon wel eens anders.
Veel grote voorn en bliek gevangen aan de feeder met dit systeem, geen brasem helaas.Groeten
Frank
2015 de Belgen verslagen in eigen huis
2016 walk-over Blauforlaet !
2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !Reageer
-
Ik vis er al jaren mee, 't is gewoon een prachtmethode om direct contact te hebben met de vis en toch lijnbreuk kan voorkomen.
Ik heb er in de waal brasems uitgesleept van 55cm, nu vang ik er ook de Barbeel mee.Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer