rive ,, station light,,

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Buster
    Met enige kennis...

• 21-08-2007
    • 311
    • Lingewaal

Vraag me af hoelang die stations met een uitschuifbaar plateau heel blijven op stenen of op de kribben langs de Waal. Wat ik er van gezien heb vond ik maar gammel spul.

Reageer

• brielsemaasliefhebber
      vis gek
      • 06-06-2006
      • 1231
      • Brielle

Oorspronkelijk geplaatst door Buster
      Vraag me af hoelang die stations met een uitschuifbaar plateau heel blijven op stenen of op de kribben langs de Waal. Wat ik er van gezien heb vond ik maar gammel spul.

Nou die st serie is onverwoestbaar dat durf ik je te garanderen,maar voor alles staat hoe ga je er mee om.Kan zat vissers die tiefen alles maar neer en weet ik veel.

Ja kijk dan is het snel naar de klote,maar als je er gewoon mee omgaat gaat het jaren mee hoor.
      GROETEN VAN EEN VIS GEK

Reageer

• Kosmozz
        Match en Feeder
        • 25-07-2005
        • 1959
        • Hannut

Die plastic poten ook? Er is mij verteld dat je die niet heel houdt op de basalten. Plastic poten op de basalten werkt ook niet..
        Carpe Diem

Reageer

• brielsemaasliefhebber
          vis gek
          • 06-06-2006
          • 1231
          • Brielle

Het is denk ik geen plastic,het is een super kunstof ik heb er nog nooit geen last van gehad.
          GROETEN VAN EEN VIS GEK

Reageer

• spuiliefhebber
            Verificatie gaande...
            • 22-04-2006
            • 4156
            • onbekend

Oorspronkelijk geplaatst door Kosmozz
            Die plastic poten ook? Er is mij verteld dat je die niet heel houdt op de basalten. Plastic poten op de basalten werkt ook niet..

het mooiste op zulke stekken is rvs poten met een afgedraaide punt er op.

zodat je het max aan gewicht op 4x 1mm2 kan zetten dan sta je het stevigst op die keien.

Reageer

• ToniMono
              Banned

• 23-05-2007
              • 386
              • Arnhem

Oorspronkelijk geplaatst door Kosmozz
              De "voeten" van de poten kunnen een stukje zijwaarts en helemaal naar achteren en naar voren zwenken. Gewoon ff opletten hoe je je kist op de basaltkeien neerzet. Door de poot bv een kwartslag te draaien, kantelt de "voet" de goede kant uit, zodat je maximale grip hebt. Ik zit vaak zat op de keien. No problemo. Ik maak me eerder zorgen om mezelf. Tis niet echt prettig lopen op die keien als je je stek moet inrichten.

Reageer

• Buster
                Met enige kennis...

• 21-08-2007
                • 311
                • Lingewaal

Niet kapot te krijgen.

Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebber
                het mooiste op zulke stekken is rvs poten met een afgedraaide punt er op.

zodat je het max aan gewicht op 4x 1mm2 kan zetten dan sta je het stevigst op die keien.
                Hoi Martijn, Zo doe ik ook, aluminium poten en hardstalen pennen van rond 10mm waaraan punten zitten. Op het zand gaan er platen met een gat waar die pennen doorheen steken onder, deze borgen klaar en onverwoestbaar.

Ik de leut jij de kilo's, de winst wel eerlijk delen. Gr Jan.

Reageer

Working...