rive ,, station light,,
Collapse
X
-
-
En misschien speelt het gewicht van de er op zittend visser wel een grote rol.Hmmmm...."wiebelt"de opstelling dan bij jullie? Heb er zelf nog niets van gemerkt. Misschien wel al je de poten maximaal uitschuift. Zal er morgen eens naar kijken. Als dat zo is trek ik mijn woorden van afgelopen nacht in!
Bij ons zijn de omstandigheden misschien wel anders dan bij jullie daar .
Grtz. DannyGroeten van Jan de visserReageer
-
ga gewoon maar zitten en beweeg je dan maar eens,dan zal je zien dat het wiebeld.Als dat niet zo is heb heel veel geluk zou ik gelijk lid worden van de staatsloterij.Ik heb er nu op 5 gezeten en allemaal doen ze het.Hmmmm...."wiebelt"de opstelling dan bij jullie? Heb er zelf nog niets van gemerkt. Misschien wel al je de poten maximaal uitschuift. Zal er morgen eens naar kijken. Als dat zo is trek ik mijn woorden van afgelopen nacht in!
Bij ons zijn de omstandigheden misschien wel anders dan bij jullie daar .
Grtz. Danny
GROETEN VAN EEN VIS GEK
Reageer
-
ja dat klopt ,ik zei al het was het eerst model sommige dingen zijn vernieuwd en de goede punten zijn gebleven
Reageer
-
Reageer
-
ja en daar komt nog bij toen ik hem kocht ,ik gok een jaar of 7 geleden kostte hij dus 450 GULDEN(oude valuta van ons fijne landje voor de gene die niet beter weet dan die stink euro)
man wat is dat spul duur geworden.
Reageer
-
allez ik zie het al ,er zijn voor en er zijn tegenstanders.
wiebelen doen ze allemaal denk ik ,maar hoe lager men het steunpunt van de eigenlijke kist op de poten heeft hoe kleiner de kans toch op het wiebelen.
en dat is het voordeel waarschijnlijk van de duurdere modellen ,die hebben een aluminiumframe waarop het zitgedeelte is bevestigd.
dus moeten de sukkelaars met de goedkopere versies maar schuiven bijsteken om het steunpunt te verlagen en dat zal dan ook de stabiliteit
verbeteren denk ik
alvast allen bedankt voor de reacties
grtz
de wittenReageer
-
wat ook een mogelijkheid is maar dat zou rive zelf moeten doen eigenlijk.
op die goedkope modelen nouja goedkoop daar zit achterop een rive plaatje van plastic of blik puur als reclame zou je dit vervangen door een alluminium plaatje rondom gepompdnageld zou hij als een huis staan.
maarja was te duur denk ik.Reageer
-
Zag een nieuwtje op 1 van de modellen van 2008. Het lijkt er op dat de middelste 2 poten geen vaste positie meer hebben, maar dat deze onafhankelijk van elkaar langs de kist naar voren en naar achteren te schuiven zijn. Is wel handig als je soms op de keien zit en aan het zoeken bent naar een plek waar je alle zes de poten goed kwijt kunt.Reageer
-
nou ik heb net ff gekeken maar ik zag het gelijk,aan de achterkant van de station is het frame werk afgedicht met een kunstof plaat.Hier staat voornamelijk reclame op.Zouden ze dat nu van alu maken en goed vast poppen dan zit er geen beweging in de stations.Kijk in alu stations zit dat ook niet dus is het voor die statios alleen maar reclame.
GROETEN VAN EEN VIS GEK
Reageer
-

Kijk hier maar eens goed naar,en dan wel aan de achterzijde he,deze foto stond al op het forum,ff zoeken en je heb ook wat he.De tuigen lade onder kan je nu ook niet meer door schuiven naar achteren dit komt door die plaat die daar zit.
GROETEN VAN EEN VIS GEK
Reageer
-
akkoord , wanneer men daar een stevige plaat moest zetten zou het inderdaad wel stabiel staan.
maar dit zijn de duurdere modellen ,allez als je 500/600 euro, niet duur noemt , sorry dan hoor
en als die van hun eigen nog niet stabiel staan ja dan blijf ik wel op mijn rieten kistje zitten

grtz
de wittenReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer