Welke gevlochten lijn

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • ToniMono
    Banned

• 23-05-2007
    • 386
    • Arnhem

Oorspronkelijk geplaatst door Buster
    Dan doe je iets niet goed,vis er al jaren probleemloos mee en niet op een vijvertje of kanaaltje. Jan.

Buster er zijn twee soorten Whiplash Pro, ik ga ervan uit dat je dit weet.
    De sinking versie kan mijns inziens niet tippen aan de kwaliteit van de niet zinkende versie. Ook mijn broer is inmiddels overgestapt, omdat hij problemen ondervond met de sinking variant. Hij gooide er vrij geregeld dwars door heen.
    Het is ook een hele andere lijn. Opgebouwd uit diverse strengen vezels, in tegenstelling tot de niet zinkende variant.

Als de sinking versie momenteel verkrijgbaar is voor € 7,50 per 270 mtr dan plaats ik toch mijn vraagtekens. Dat is onder de kostprijs! Ook bij Sjoerd Raven lag deze versie in de uitverkoopbakken. Als de lijn jou bevalt, prima toch? We hoeven immers niet allemaal met hetzelfde te vissen.

Reageer

• Buster
      Met enige kennis...

• 21-08-2007
      • 311
      • Lingewaal

Oorspronkelijk geplaatst door ToniMono
      Buster er zijn twee soorten Whiplash Pro, ik ga ervan uit dat je dit weet.
      De sinking versie kan mijns inziens niet tippen aan de kwaliteit van de niet zinkende versie. Ook mijn broer is inmiddels overgestapt, omdat hij problemen ondervond met de sinking variant. Hij gooide er vrij geregeld dwars door heen.
      Het is ook een hele andere lijn. Opgebouwd uit diverse strengen vezels, in tegenstelling tot de niet zinkende variant.

Als de sinking versie momenteel verkrijgbaar is voor € 7,50 per 270 mtr dan plaats ik toch mijn vraagtekens. Dat is onder de kostprijs! Ook bij Sjoerd Raven lag deze versie in de uitverkoopbakken. Als de lijn jou bevalt, prima toch? We hoeven immers niet allemaal met hetzelfde te vissen.
      ToniMono Die sinking line gebruik ik in combinatie met een voorslag van 0.30 die 12 tot 13 meter lang is, dat is mischien de reden dat deze gevlochten 0.08 line bij mij geen problemen geeft, en gooi ik daar de zwaarste korven mee.
      Vanaf het begin gebruik ik dynemalijnen, deze zijn in de loop der jaren steeds beter geworden, maar volmaakt is er niet een.
      Die nieuwe berkly crystel is dat ook niet, maar kost een stuk meer geld, voor die 7.50 euro kan ik me er niet aan miskopen. Jan.

Bevalt je nieuwe stoel een beetje.

Reageer

• ToniMono
        Banned

• 23-05-2007
        • 386
        • Arnhem

Oorspronkelijk geplaatst door Buster
        Die nieuwe berkly crystel is dat ook niet, maar kost een stuk meer geld, voor die 7.50 euro kan ik me er niet aan miskopen. Jan.

Bevalt je nieuwe stoel een beetje.
        Das dan boffen voor je nu die lijn zo wordt afgeprijsd. Mn stoel zit heerlijk ontspannen. Had ik al veel eerder moeten doen. Zag tijdens de kortingsdagen bij Raven ook de matchstoel. Die is toch degelijker dan ik verwacht had.

Reageer

• Buster
          Met enige kennis...

• 21-08-2007
          • 311
          • Lingewaal

Oorspronkelijk geplaatst door ToniMono
          Das dan boffen voor je nu die lijn zo wordt afgeprijsd. Mn stoel zit heerlijk ontspannen. Had ik al veel eerder moeten doen. Zag tijdens de kortingsdagen bij Raven ook de matchstoel. Die is toch degelijker dan ik verwacht had.
          Ik heb die Raven stoel op de beurs zien staan, maar was veel te laag voor mij, de levensduur zal niet die van jou stoel zijn.

Reageer

• Fisherman's Friend
            Frequent aanwezig

• 15-07-2007
            • 100
            • Numansdorp

Ik heb vandaag die Preston braidcast gekocht,mooi lijntje hoor.. 150m voor €19.95 kan niet wachten om hem te gaan proberen!

Reageer

• feeder1965
              loves fishing

• 25-02-2007
              • 217
              • bassevelde ovl

berkley

hallo
              heeft er al iemand die feeder van berkley uit getest?
              en wat zijn de bevindingen daar over?
              groeten tony
              lid : ghent match fishing team & ONI terneuzen

Reageer

• etiennelis
                Newbie

• 03-12-2007
                • 4
                • zoutleeuw

gevlochten draad

Oorspronkelijk geplaatst door de witten
                ik lees hier regelmatig dat in het buitenland zoals in dit geval de draad
                merkelijk goedkoper is.
                wie heeft er een adres van een degelijke internet winkel
                Beste de witten,

Kijk eens op www.angelsport.de, daar heb je de gevlochten draad "STREN SINKING BRAID", 0.10mm-5.7kgs of 0.16 mm-11.40kgs op een spoel van 1000mtr aan 115.95eur.

Grtz

Tjenne

Reageer

Working...