Agelopen maandag weer een keernaar het heusdens kanaal geweest. Om 11.30 aanwezig en het rijk voor me alleen. Joepie. Om ca. 12 uur ging m'n voerkorf en onderlijn met caster en made naar de 60m, na enkele voerworpen
met een andere feeder. M'n visfeeder op dat moment was een "eigen merk";een omgebouwde oude matchhengel (dam quick stick). Ik noemde hem heel trots"dam van de Pullik. Bij de derde worp hoorde ik een luidkrrraaaaak. Het onderste gedeelte, inclusief molen had ik in mijn hand, de rest lag in de plomp.
.
Verbouwereerd, ontsteld, daarna, piswoedend
heb ik flink DE HEER aangeroepen. Snel een andere feeder opgetuigd en verder vissen. Het liep aanvankelijk niet. Door mijn traumatische ervaring was mijn richtingsgevoel zekering doorgebrand want ik gooide alle kanten op. Gelukkig hervond ik mezelf en wist om 16.00 uur
toch nog 12 mooie brasems af te tikken. Ik heb nog een oud, "rommelmarkt",hengeltje liggen en ga gewoon opnieuw proberen na de leerzame ervaring van de vorige keer
Lukt dit ook niet dan laat ik het over aan Dhr van de Willik,die kan dat beter heb ik ergens vernomen.
met een andere feeder. M'n visfeeder op dat moment was een "eigen merk";een omgebouwde oude matchhengel (dam quick stick). Ik noemde hem heel trots"dam van de Pullik. Bij de derde worp hoorde ik een luidkrrraaaaak. Het onderste gedeelte, inclusief molen had ik in mijn hand, de rest lag in de plomp.
.
Verbouwereerd, ontsteld, daarna, piswoedend
heb ik flink DE HEER aangeroepen. Snel een andere feeder opgetuigd en verder vissen. Het liep aanvankelijk niet. Door mijn traumatische ervaring was mijn richtingsgevoel zekering doorgebrand want ik gooide alle kanten op. Gelukkig hervond ik mezelf en wist om 16.00 uurtoch nog 12 mooie brasems af te tikken. Ik heb nog een oud, "rommelmarkt",hengeltje liggen en ga gewoon opnieuw proberen na de leerzame ervaring van de vorige keer
Lukt dit ook niet dan laat ik het over aan Dhr van de Willik,die kan dat beter heb ik ergens vernomen.

)
Reageer