Feeder vissen met behulp van klok

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Jan Broess
    Specimen Hunter
    • 21-09-2003
    • 1131
    • Nieuwegein

Wat een gave uitvinding!
    Aan het Eemmeer, Ketelmeer of Gooimeer hebben we regelmatig hoge golfslag en beweegt de top ritmisch op en neer, meegaand met de frequentie van golfslag. Dan wacht ik gewoon totdat de hengel uit de steun getrokken wordt of de top helemaal slapvalt. De voorzichtige beten (verdachte beweging tussen golven door) zie ik zelden goed (te weinig dus)

Dus Magna Bite is een ideale oplossing voor dit geval. Is het ook mogelijk de wijzer te verzwaren omdat er een lichte stroming staat? (wind = onderstroom!!!)
    Met deze techniek maakt het zelfs niet uit welke hengel (light, heavy, karperhengel, etc..)
    Greetz,
    Jan Broess

www.devaartposcar.nl

Reageer

• tester
      Maas en Waal visser
      • 06-03-2004
      • 2596
      • Son

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Broess
      Wat een gave uitvinding!
      Aan het Eemmeer, Ketelmeer of Gooimeer hebben we regelmatig hoge golfslag en beweegt de top ritmisch op en neer, meegaand met de frequentie van golfslag. Dan wacht ik gewoon totdat de hengel uit de steun getrokken wordt of de top helemaal slapvalt. De voorzichtige beten (verdachte beweging tussen golven door) zie ik zelden goed (te weinig dus)

Dus Magna Bite is een ideale oplossing voor dit geval. Is het ook mogelijk de wijzer te verzwaren omdat er een lichte stroming staat? (wind = onderstroom!!!)
      Met deze techniek maakt het zelfs niet uit welke hengel (light, heavy, karperhengel, etc..)
      Hallo Jan Broerss

daar heeft een broer van mij nog een veel mooier ding voor uigevonden

een in zijn geheel verticaal om een as draaiende hengelsteun

de top van de hengel kan dan wel een meter met de golven mee de druk loopt dan nouwlijks op

de stroomdruk is af te stellen met een rubber stiek
      gr Gerard

Reageer

Working...