Vecht-Hilversums kanaal

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • fishie
    roof/karper visser

• 04-05-2008
    • 52
    • visvijver

Vecht-Hilversums kanaal

Ik kga morgen waarschijnlijk feeder vissen in de vecht of hilversumskanaal!
    nou de vraag wat kan ik verwachten kwa vis? groot en mis een karper als ik met maden ga?

wat kan ik een beetje verwachten en wat heb ik ong nodig thand
  • Jan Broess
    Specimen Hunter
    • 21-09-2003
    • 1131
    • Nieuwegein

Morgen ga ik met de vaste stok in het Hilversums kanaal vissen. Om te trainen voor de NK-selectiewedstrijd volgende week zaterdag. Dit water moet ik nog leren kennen, dus ik weet niet wat je daar mag verwachten. Er wordt gezegd dat daar veel kleine vis rondzwemt met af en toe een fraaie brasem. En van iemand anders ook weer: regelmatig leuke blieken.

In de Vecht kun je een spektakel verwachten met de feeder. Platten van rond de 2 kg zijn er talrijk. Succes morgen. (maar het blijft vissen! Het kan ook niks worden)

Wat je ongeveer nodig hebt: een medium feeder (Vecht kan stromen) en gewoon wat feedervoer, casters en maden en je visdag kan niet misgaan.
    Greetz,
    Jan Broess

www.devaartposcar.nl

Reageer

• fishie
      roof/karper visser

• 04-05-2008
      • 52
      • visvijver

Hee bedankt maar in het hilversumskanaal zijn ze dus niet zo heel groot? maar in de Vecht kunnen wel wat mooie grote vissen krijgen ofnie? en is het alleen zo dat je emt feederen alleen brasems vangt of ookk andere? de vorige keer dta ik er viste ving ik een mooie karper die was egt sterk durrde wel 25 min voor ik hem had!
      maar weet u bijv niet wat voor soorten er in de vecht zitten?
      en heeft u verder nog ntips bedankt?

Reageer

• lolo
        Geniet maar niet met mate
        • 01-05-2003
        • 3873
        • Weesp

In de vecht kan je gewoon alles verwachten , gebruik maar een alround voer ,want het maak daar geen bal uit .
        12/00 boven 10/00 onder haak 16 als start up staande haak en dan uit bouwen naar een sleepje.
        Bij het begin een bal of 6 brengen en zodra de vis er is af en toe een cupje met casters en voer.
        De dobber zo rond de 1 gram , zeker dit jaar is de vecht nog harder gaan stromen.

probeer iedergeval net naast de stroming te vissen als je bij een bocht zit .Ps met de feeder vang je wel meer brasem maar dat komt door de lange sleep van de onderlijn en dat je de onderlijn vaak rond de 50 cm van je voer plek af is waar de brasems vaak liggen (voorgerecht zeg maar )

Succes

john
        Groetjes
        Johnny

Match
        Feeder
        Stok

Reageer

• fishie
          roof/karper visser

• 04-05-2008
          • 52
          • visvijver

Oke heel erg bedankt allemaal kijken of ik vandaag wat kan vangen klaat het horen@!

Reageer

• fishie
            roof/karper visser

• 04-05-2008
            • 52
            • visvijver

by the way niks er kwamen alleen maar boten langs dus twas niks@!

groetjes

Reageer

• Jan Broess
              Specimen Hunter
              • 21-09-2003
              • 1131
              • Nieuwegein

Ik heb ook bijna niks gevangen in het hilversumskanaal. Dat is een slecht voorteken voor de NK-selectiewedstrijd die daar plaatsvindt op 17 mei (zaterdag). 1 bliek en 2 voorns. Wel waren het maatvissen die samen 400 gram wogen. Ik ving ze allemaal 'on the drop'. Zaterdag gaat het misschien regenen en is het frisser. Dan bijten ze vast weer op de bodem en goed ook. Dan moet ik (voor het eerst) met de vers de vase vissen
              Greetz,
              Jan Broess

www.devaartposcar.nl

Reageer

Working...