hengel naar de gal

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • DERKZZ
    de eeuwige amateur

• 21-12-2007
    • 89
    • brummen

hengel naar de gal

hey,

ik heb een mooie hengel gekregen, die uit 2 delen bestaat, het punt is dat die nu maar uit 1 deel bestaat....

de 2 delen schoven niet goed in elkaar, met vaseline heb ik het geprobeert glad te maken zodat het wel helemaal in elkaar zou schuiven.

nu krijg ik de hengel niet meer uit elkaar heb al staan trekken als een malle, maar ook dit werk niet

ik hoop dat julli nog tips hebben voor dat de hengel in de container verdwijnt zonder dat ik er ook maar 1 visje heb gevangen

groet
  • Douwe
    NHSF lid van verdienste
    • 01-07-2006
    • 3136
    • Leeuwarden

Neem een rubbermatje je weet wel die ze in de keuken gebruiken om de deksel van potten te halen.
    Vraag nog iemand en draai tegen elkaar in de delen uit elkaar, er aan trekken heeft geen effect en als je het alleen doet wil het ook wel mis gaan.
    Vissen is een hobby geen religie!

Reageer

• schepnetje
      hobby's vissen en vissen

• 21-08-2007
      • 233
      • Musselkanaal

zaterdag nog gehad met de federatie wedstrijden

neem 3 personen 2 trekken aan ieder een kant en de derde beweegd verticaal op de bussen de delen je zult zien het werkt

Reageer

• DERKZZ
        de eeuwige amateur

• 21-12-2007
        • 89
        • brummen

ok dan ff matje halen,

en de andere was met ze 3 en? 2 trekken ieders en kant en wat doet de 3? wat zijn bussen?

bedankt man

Reageer

• DERKZZ
          de eeuwige amateur

• 21-12-2007
          • 89
          • brummen

yhea,

ik heb hengel uit elkaar gekregen, inderdaad met drie man en hij was binnen no time los.

nu kijken hoe ik hem weer in elkaar kan krijgen, want met vaseline was geen suc6

een heel klein beetje opschuren was het advies toch?

nog andere smeer middeltjes?

Reageer

Working...