zitkist

Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Douwe
    NHSF lid van verdienste
    • 01-07-2006
    • 3136
    • Leeuwarden

Misschien doelt hij op een opvoedkundig trekje, koop de tijd die je niet hebt met je kinderen af met grote cadeau 's.
    Je ziet het erg vaak bij mensen die veel werken en daardoor weinig thuis zijn.
    Dergelijke bedragen zijn niet op te brengen als gift in een gewoon arbeidersgezin.
    De schoppen onder de kont zijn dan wel belangrijk, er is geld genoeg maar je doet er maar iets voor, krantenwijk vakken vullen of zoek maar iets uit daar gaat een beter signaal vanuit dan geven.

Dus het slaat wel ergens op.
    Vissen is een hobby geen religie!

Reageer

• Jans
      Toekomstig expert
      • 13-03-2004
      • 272
      • Drenthe

Douwe, je zegt het iets genuanceerder maar je snapt precies wat ik bedoel.
      Er is altijd iemand die nog minder vangt.

Reageer

• spuiliefhebber
        Verificatie gaande...
        • 22-04-2006
        • 4156
        • onbekend

wat zitten jullie nou weer te bazelen joh ouwe mannen.

als iemand daar nou geld voor heeft wat maak jij je er dan druk om.

Reageer

• Douwe
          NHSF lid van verdienste
          • 01-07-2006
          • 3136
          • Leeuwarden

Martijn je hebt gelijk waarom zal je zelf voor iets gaan werken als je ouders genoeg hebben.
          Je kweekt er alleen maar een generatie mee met de "kwaliteiten" die je nu alom tegenkomt.
          En de ellende is die gasten zijn de opvoeders van de komende generaties.

Reageer

• feeder1965
            loves fishing

• 25-02-2007
            • 217
            • bassevelde ovl

bak

hallo
            swulg succes er mee je zal er jaren lang plezier van hebben
            en laat die gierige hollanders maar ouwehoeren,ze zijn gewoor stikjaloers
            groeten tony
            lid : ghent match fishing team & ONI terneuzen

Reageer

• Douwe
              NHSF lid van verdienste
              • 01-07-2006
              • 3136
              • Leeuwarden

Ach ja ook jij zult van de opvoeding alleen de voeding hebben genoten.
              Of het is toch echt waar dat de Belgen dom zijn.
              En nu niet zeiken he jij begint er mee.

Reageer

• spuiliefhebber
                Verificatie gaande...
                • 22-04-2006
                • 4156
                • onbekend

Oorspronkelijk geplaatst door Douwe
                Martijn je hebt gelijk waarom zal je zelf voor iets gaan werken als je ouders genoeg hebben.
                Je kweekt er alleen maar een generatie mee met de "kwaliteiten" die je nu alom tegenkomt.
                En de ellende is die gasten zijn de opvoeders van de komende generaties.
                als mijn ouders miljonair waren deed ik ook geen ruk.

vergeet niet dat werk is uitgevonden door de kapitalist(en niet om het zelf te doen)

en je moet niet generaliseren douwe want de vissende jeugd is niet zo verkeerd hoor.

die luie import die hier het land binnen kruipt met hun broek half op de reet begin daar maar eens over.

ik wil er best wat over melden maar mijn mening word hier meestal verwijderd.

maar de vissende jeugd is niet zo verkeerd daar zou ik als ouder gerust in investeren ,geen probleem.

Reageer

• Douwe
                  NHSF lid van verdienste
                  • 01-07-2006
                  • 3136
                  • Leeuwarden

Martijn dat hangt van de ouders af of je kunt profiteren.
                  Ik ken iemand die zijn ouders hebben erg veel geld toch heeft hij altijd zelf zijn geld moeten verdienen en ik kan je zeggen hij is er helemaal niet minder van geworden.

Ik begrijp niet dat jij tot een conclusie komt dat ik generaliseer en ik zeg ook nergens dat het vissen voor jeugd niet goed is.
                  In de jeugd investeren is ook niets mis mee maar het vissen is maar een bijzaak.

Ik ga uiteraard niet verder op jou uitnodiging in om te discrimineren ik heb daar een gruwelijk hekel aan en het wordt hier dan ook terecht verwijderd.

Reageer

• Eduard
                    Moderator
                    • 11-08-2004
                    • 3278
                    • Sappemeer

Heren... Hier even een vraagje van de moderator: Moet ik hier een slotje opgooien, gaan knippen in reacties, doodgemoederd reacties gaan verwijderen of anderzins voor kleuterjuf gaan spelen of kunnen we het 'on topic' houden?.... zeg het maar, met mij kun je alle kanten op...

@Douwe: Een moderator bepaald i.o.m. de andere moderator en/of de forummanager wat hier terecht wordt verwijderd, niet jij...
                    @Spuiliefhebber: Je mag een mening hebben over buitenlanders, maar die mag je spuien bij een politieke partij of andere nationalistische beweging, niet op een visforum...

Om jullie geheugen op te frissen: De topic ging over de kwaliteit van een viskist, niet over de kwaliteit van de hedendaagse opvoeding of de kwaliteit van import...
                    groet,
                    Eduard

Reageer

• spuiliefhebber
                      Verificatie gaande...
                      • 22-04-2006
                      • 4156
                      • onbekend

Oorspronkelijk geplaatst door Douwe
                      Martijn dat hangt van de ouders af of je kunt profiteren.
                      Ik ken iemand die zijn ouders hebben erg veel geld toch heeft hij altijd zelf zijn geld moeten verdienen en ik kan je zeggen hij is er helemaal niet minder van geworden.

Ik begrijp niet dat jij tot een conclusie komt dat ik generaliseer en ik zeg ook nergens dat het vissen voor jeugd niet goed is.
                      In de jeugd investeren is ook niets mis mee maar het vissen is maar een bijzaak.

Ik ga uiteraard niet verder op jou uitnodiging in om te discrimineren ik heb daar een gruwelijk hekel aan en het wordt hier dan ook terecht verwijderd.

de waarheid melden is geen discrimineren douwe.
                      de waarheid is soms hard en niet iedereen wil hem horen.

maar het ging er dus om dat je het niet goed vond dat iemand een d36 van zijn ouders krijgt terwijl je er verder ook helemaal geen achtergrond van kent.

ik zie er geen probleem in als je daar je jeugd enthousiast mee aan de waterkant krijgt en houd juich ik dat alleen maar toe.

als je verwende kereltjes wil zien dan zie ik er wel een paar zitten bij de tc.

maar wat is daar mis mee,ik snap het echt niet.

ik verwen mezelf ook met mijn spullen en als je een spullen verslaafde bent kan ik me voorstellen dat je je kinderen ook iets van die strekking wilt geven.

ben vandaag bij de jeugd selectie geweest en ik vind dat mooi als die apen mooie spullen hebben en ze gebruiken ook,kan mij wat verekken hoe ze er aankomen,als ze het maar niet stelen vind ik het goed.

Reageer

• spuiliefhebber
                        Verificatie gaande...
                        • 22-04-2006
                        • 4156
                        • onbekend

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard
                        Heren... Hier even een vraagje van de moderator: Moet ik hier een slotje opgooien, gaan knippen in reacties, doodgemoederd reacties gaan verwijderen of anderzins voor kleuterjuf gaan spelen of kunnen we het 'on topic' houden?.... zeg het maar, met mij kun je alle kanten op...

@Douwe: Een moderator bepaald i.o.m. de andere moderator en/of de forummanager wat hier terecht wordt verwijderd, niet jij...
                        @Spuiliefhebber: Je mag een mening hebben over buitenlanders, maar die mag je spuien bij een politieke partij of andere nationlistische beweging, niet op een visforum...

Om jullie geheugen op te frissen: De topic ging over de kwaliteit van een viskist, niet over de kwaliteit van de hedendaagse opvoeding of de kwaliteit van import...

oke je hebt gelijk maar ik ben hier niet van het pad afgeweken om een ander te bekritiseren.

die ouwe man begon

Reageer

• Eduard
                          Moderator
                          • 11-08-2004
                          • 3278
                          • Sappemeer

De waarheid melden kan best discriminerd zijn... Maar het gaat hier over jouw waarheid, maar dat hoeft niet DE waarheid te zijn... Hoe dan ook, daar is dit forum niet voor bedoeld en we zijn niet meer on topic.. bij deze een slotje, heb ik dus het laatste woord...

Wie er hierover nog wat kwijt wil kan een PB naar mij sturen
                          groet,
                          Eduard

Reageer

Working...