Feederclips wel over gelezen maar nergens te krijgen!

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • eitcbv
    Doe wat je goed dunkt!
    • 24-12-2005
    • 192
    • nabij Steenwijk

Feederclips wel over gelezen maar nergens te krijgen!

Hallo mensen,

Ik ben altijd in voor nieuwe dingen zo is mijn interesse gewekt in de zgn feederclip. Weet niet meer waar ik het heb gelezen maar waar het om gaat is het volgende:

Indien je perse wil gaan feederen en toch last hebt van hinderlijke wind of windvlagen kun je natuurlijk wanneer de vis zeer matig aast of de beten maar heel flauwtjes kunt waarnemen doordat je last hebt van de wind, de vis maar moeilijk aanslaan. De feederclip waarover ik het heb verlegd als het ware de funktie van je top van je feederhengel. Je plaatst die feederclip namelijk onderaan je hengel en laat de lijn daar overheen lopen over een soort rollertje. De clip staat dan ook onder spanning en je kunt je feederhengel dan namelijk gewoon met de top in het water leggen zodat je niet naar die zwabberende hengeltop hoeft te kijken maar juist naar die kleine feederclip. De beten zie dan veel beter op die feederclip ipv van je feedertop. Hopelijk heb ik dit duidelijk uit kunnen leggen....

Alleen nu mijn brandende vraag: wie o wie weet waar je deze dingen kunt krijgen?

Groetjes,

Frans.
    Fishing is a way of life!!!
  • feedervisser
    Met enige kennis...

• 27-03-2008
    • 389
    • merelbeke

hoi eitcbv

zoek eens in het volgende (Feeder vissen met behulp van klok)eerder op dit forum,daar staat een uitleg van mij hoe ik dat zelf maak.

gr marnix

Reageer

• eitcbv
      Doe wat je goed dunkt!
      • 24-12-2005
      • 192
      • nabij Steenwijk

Dank je wel feedervisser voor je reaktie! Dit is weer iets anders maar volgens mij wel zeer doeltreffend!!! Het is inderdaad iets waat ik ook weer mee verder kan mischien dat ik het kan laten maken dor een handige klussen binnen onze visvereniging. Ik wordt hier enthousiast van hopelijk dat dit meer betere beetregistratie opleverd en uitendelijk meer vis.... Nogmaals mijn grote dank. Hoewel die feederclip wat ik bedoel wel handig klein is en je hem direct op je hengel kunt klikken. Eigenlijk nog kleiner en handiger maargoed die Magna Bite board is ook zeer doeltreffend het is maar wat je wil een betere beetregistraie daar gaat het om.

Groetjes,

Frans.
      Fishing is a way of life!!!

Reageer

• Ramon Ansing
        tsjah?
        • 27-06-2006
        • 760
        • Tolbert

bedoel je de polly-butt??, ben zelf ook al opzoek naar een firma die die dingen in z`n pakket heeft maar kan ze nergens vinden, heeft iemand mss een uitlegje over hoe je zo`n ding maakt.

Reageer

• HsvdeDobber||Stefan
          ^^

• 01-12-2007
          • 30
          • Hardenberg

Oorspronkelijk geplaatst door ramarte
          bedoel je de polly-butt??, ben zelf ook al opzoek naar een firma die die dingen in z`n pakket heeft maar kan ze nergens vinden, heeft iemand mss een uitlegje over hoe je zo`n ding maakt.

Ik weet het niet zeker maar volgens mij staat er in witvistotaal een stukje wat jullie bedoelen miss moet je daar effe naar kijken
          Sensas Poule 624

Reageer

• Rick de visser
            Alrounder&Binder

• 28-02-2007
            • 166
            • Nw-Roden

zo'n ding lijkt mij nog best wel te maken als iemand er een wil kanik hem wel voor je maken

Reageer

Working...