Dam sumo feeder van 4.50 m
Collapse
X
-
hoi
hoi...ik heb ook dezelfde feeder maar ben ook opzoek naar nog 1 als ik vragen mag waar heb jij die feeder weg ik heb wel gehoord in een winkel in friesland alleen weet ik niet welke ik hoop dat je mij kunt helpenSportvrienden.
In de vakantie heb ik een sumo kremkus feeder van dam kunnen kopen, zodat ik er nu twee van bezit. Het stickertje met de prijs in guldens zat er nog op, maar in euros was hij weing goedkoper
Ondanks de transsport lengte ben ik altijd al maf geweest van deze Dam feeders, de toch wel hoge prijs had ik er dan ook graag voor over. Zijn er meer vissers die nog met deze feeder vissen en of er ervaring mee hebben. Ben benieuwd wat zij van deze feeder vinden, naar mijn idee zijn er nog steeds geen betere op de markt gekomen als ik deze vergelijk met een van der willik vind ik de dam veel prettiger gooien. En hoe doen de nieuwe dam feeders het in een vergelijking.
Reageer
-
Ik ben ook geintereseerd in nog een 3.90 feeder van Dam.
Vorige week 2e hands eentje gekocht, en ben er zeer tevreden mee.
Is altijd handig om nog zo'n hengel erbij te hebben
Dus Keep Us posted, jammer dat ik het bericht nu pas lees, anders had ik vanmiddag wel even langs kunnen rijden. Kom er wel vaker voor hondevoer en aquarium spullen/vissen.
Hengelsport vind ik hier niet echt optimaal. Maden zijn hier ook niet echt naar mijn smaak..Volg mijn voorbereidingen op twitter: http://twitter.com/cqu4d/Reageer
-
Reageer
-
Ik heb al jaren die dam sumo en ook nog andere feeders ,maar ik gebruik alleen die sumo hengels .wereldstokken.
ben een tijd gestopt met vissen en nu weer begonnen,maar het voelt gelijk weer goed aan met die hengels
groeten corReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer