Tri cast 4000 / 5000

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Jurgen v.d. S
    Nishikigoi

• 01-08-2008
    • 203
    • Nieuwegein

Tri cast 4000 / 5000

Ben op zoek naar een Tri Cast Legend hengel en dan met name de 4000 of 5000. Ik weet dat T. Temming in Utrecht deze verkoopt maar lees in de forums niet al te goede recencies over de hand gebouwde hengel. weten jullie waar genoemde hengel nog meer te krijgen is.Heb het forum afgespeurd maar kon niets vinden. En wie heeft ervaring met de Tri Cast 4000 en de 5000 ?? Wat is behalve het werpgewicht het verschil. ??
  • Kosmozz
    Match en Feeder
    • 25-07-2005
    • 1959
    • Hannut

Vos in Almelo zeker en Sanders verkoopt ze volgens mij ook. Is het werpgewicht niet het belangrijkste verschil? Ik denk dat de 5000 relatief zacht is tov de 4000 omdat de eerste geen verlengstuk heeft. Mooie stok die 5000. Als je de 5000 euro koopt krijg je er een extra topdeel bij. Dit topdeel is een stuk lichter en voor werpgewichten to 70 gram. Wel multifunctioneel dus! Maar voor dat geld hebben andere merken ook prachtstokken.
    Carpe Diem

Reageer

• spuiliefhebber
      Verificatie gaande...
      • 22-04-2006
      • 4156
      • onbekend

volgens mij verkoopt temming de gewone tri-cast ook hoor alleen bouwt hij deze ook op zijn eigen manier of zoals jij hem wilt af.

sommigen vinden zijn eigenbouw niet goed b.v. te veel laklagen anderen vinden hem geweldig.

maar de gewone modellen had hij dacht ik ook gewoon hoor.

wel lekker in de buurt bij je zag ik ,dus ik zou ff gaan kijken .

Reageer

• janb
        jan b
        • 21-11-2005
        • 1982
        • 't Nieuweland

Dat klopt je kan ook de gewone fabriek s modellen bij hem kopen en daar is toch niets mis mee ,en je bent niet verplicht de dure eigenbouw te kopen het is maar wat je wilt ,anders moet je hem even bellen van vragen word je wijs.
        Groeten van Jan de visser

Reageer

• danny69
          Feedervisser
          • 16-03-2005
          • 227
          • Clinge, Zeeuws Vlaanderen

Hoi,
          Vis al jaren met de 4000. Eigenlijk vanaf de dag dat deze stok uit is. Niets dan lof. Heb hem ondertussen weeral een jaar of 7 denk ik... Gebruik hem op het kanaal Gent -Terenuzen. Ook op het binnen water.
          Zeer goede stokken als het niet te ver te doen is. Vooral de 4000 ( in vergelijking met de 3500) heeft een mooie zachte topactie, waardoor je toch licht kunt vissen. Moet wel zeggen dat ik zelf mijn toppen bouw om wat meer te kunnen varieren. Zou zeker niet twijfelen!!

Grtz. Danny
          Lid van de Clingse Hengelaars en ONI Terenuzen.

Reageer

• Jurgen v.d. S
            Nishikigoi

• 01-08-2008
            • 203
            • Nieuwegein

Bedankt voor de reactie's ga inderdaad maar eens bij hem langs

Jurgen

Reageer

• Buster
              Met enige kennis...

• 21-08-2007
              • 311
              • Lingewaal

Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebber
              volgens mij verkoopt temming de gewone tri-cast ook hoor alleen bouwt hij deze ook op zijn eigen manier of zoals jij hem wilt af.

sommigen vinden zijn eigenbouw niet goed b.v. te veel laklagen anderen vinden hem geweldig.

maar de gewone modellen had hij dacht ik ook gewoon hoor.

wel lekker in de buurt bij je zag ik ,dus ik zou ff gaan kijken .
              Heb temming eigenbouw gezien waarbij de laklaag aam het loslaten was, het zou mij de meerprijs niet waard zijn.

Reageer

• tri castje
                Newbie

• 01-09-2008
                • 8
                • stadskanaal

tri cast

Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen v.d. Straten
                Ben op zoek naar een Tri Cast Legend hengel en dan met name de 4000 of 5000. Ik weet dat T. Temming in Utrecht deze verkoopt maar lees in de forums niet al te goede recencies over de hand gebouwde hengel. weten jullie waar genoemde hengel nog meer te krijgen is.Heb het forum afgespeurd maar kon niets vinden. En wie heeft ervaring met de Tri Cast 4000 en de 5000 ?? Wat is behalve het werpgewicht het verschil. ??
                hoi....
                ff over de tri-cast feeders ...ik heb ze zelf ook het zijn gewoon super feeders de fabrieks uitvoeringen zijn zeker beter dan de hand gebouwde de 400 komt super tot zijn recht als je niet verder dan 50 meter hoeft met 60 gram ofzo en de 5000 voor 50 en meer zelf op amsterdam rijn kanaal is hij goed te gebruiken 130gram zet je er goed mee weg hoor ik heb ze bij de ara in stadskanaal weg ik weet zeker dat je er geen spijt van zult krijgen het zijn niet de goedkoopste feeders maar je krijgt er ook heel wat voor terug.....
                suc6 er mee..
                groetjes rene

Reageer

• Jurgen v.d. S
                  Nishikigoi

• 01-08-2008
                  • 203
                  • Nieuwegein

Oorspronkelijk geplaatst door tri castje
                  hoi....
                  ff over de tri-cast feeders ...ik heb ze zelf ook het zijn gewoon super feeders de fabrieks uitvoeringen zijn zeker beter dan de hand gebouwde de 400 komt super tot zijn recht als je niet verder dan 50 meter hoeft met 60 gram ofzo en de 5000 voor 50 en meer zelf op amsterdam rijn kanaal is hij goed te gebruiken 130gram zet je er goed mee weg hoor ik heb ze bij de ara in stadskanaal weg ik weet zeker dat je er geen spijt van zult krijgen het zijn niet de goedkoopste feeders maar je krijgt er ook heel wat voor terug.....
                  suc6 er mee..
                  groetjes rene
                  De 4000 gaat toch tot 130 gr of is hij dan onhandelbaar ??

Reageer

• cheffie
                    Beginners geluk

• 03-04-2008
                    • 664
                    • Noord Holland

Afhankelijk hoe hard je de worp inzet. Ik vind zelf 130 gram te veel voor die hengel. Je moet zelf voelen hoever je denkt te gaan met een hengel. Niet altijd op het etiket afgaan..

Reageer

• shfeeder
                      no vaste stok no cry

• 03-09-2008
                      • 378
                      • alphen aan den rijn

tri castlegend 5000

ik vis met de legend 5000 op het wantij in dordrecht.ik werp met 150 gram makkelijk 30 meter,ik heb ook de glas toppen erbij en daarbij vis je goed mee op meren en langzaam stromende kanalen max 60 gram

Reageer

• johan30
                        Newbie

• 25-08-2006
                        • 14
                        • rucphen

jac de roos in dongen Nbr heeft ook alle tricast feeders, zelfs de oudere modellen zoals de truine, euro, en 4x4 .

Reageer

Working...