shimano extra heavy long feeder

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • shfeeder
    no vaste stok no cry

• 03-09-2008
    • 378
    • alphen aan den rijn

shimano extra heavy long feeder

wie heeft ervaring met ds super heavy (werpgewicht 180 gram lengte 5.18m)feeders van shimano.werpen ze goed en hoe is de actie van deze hengel.ik wil hem namelijk aanschaffen.
  • reijntjes
    Swingt(o)(i)pper
    • 12-12-2005
    • 3499
    • Asten

Waar wil je die in nederland voor gebruiken ?
    Misschien aan het strand ?
    Groeten

Frank

2015 de Belgen verslagen in eigen huis
    2016 walk-over Blauforlaet !
    2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
    2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
    2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !

Reageer

• spuiliefhebber
      Verificatie gaande...
      • 22-04-2006
      • 4156
      • onbekend

lijkt me voor de rivieren met obstakels voor je voeten wel prettig je tilt de vis er wel wat makkelijker overheen,terwijl je met een 3,90 mogelijk steeds vast loopt.

voor het gooien kan het je aan kracht tekort schieten want je moet er wel power voor hebben hoor zal best een zware stok zijn ,nog een molentje erop van een goeie pond lijkt me.

op zee gebruiken ze de 5mtr stokken ook voor obstakels langs kanten,als je genoeg verspeelt hebt zie je daar echt het nut wel van in hoor

Reageer

• janb
        jan b
        • 21-11-2005
        • 1982
        • 't Nieuweland

Voor het verre gooien heb je die lange dingen volgens mij ook niet nodig ,maar voor in de stromende rivier kan je door hoog af te steunen wel een hoop stroomdruk van je lijn halen en daar door kan misschien iets lichter[korf] vissen ,maar ik heb er geen ervaring mee ,maar kan mij er wel iets bij voorstellen ,maar als je weinig op de rivieren vist denk ik dat je er vistechnisch gezien niet veel aan hebt,mijn idee hoor maar ieder mag er van denken wat hij wil.
        Groeten van Jan de visser

Reageer

Working...