DAM Quick Stick Feeder

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Robin
    Vaste stok & Feeder

• 26-11-2006
    • 490
    • Meerssen

DAM Quick Stick Feeder

Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een Heavy feeder voor op de Maas.
    Kan goedkoop aan een DAM Quick Stick feeder komen, vandaag de 3,90 en 4,50 meter versie in me handen gehad. Hengel ligt lekker in de hand en kan me best bevallen. Werpgewicht 80-150 gram.

Ook twijfel ik nog tussen de 3,90 of 4,50 versie. bedoeld om te gebruiken op de rivier de Maas.
    wat raden julie aan? heb namelijk nooit met een 4,50 versie gevist altijd 3,90

Kan helaas weinig deze hengel op internet vinden, ben benieuwd wat de ervaringen van collega vissers zijn, misschien niet onbelangrijk om te weten voordat ik deze hengel aanschaf.

alvast bedankt
    groetjes Robin

"De beste tijd moet nog komen"
  • Robin
    Vaste stok & Feeder

• 26-11-2006
    • 490
    • Meerssen

wat welke lengte zouden julie mij adviseren voor dit water, langs de oever groeit iederjaar een 4 meter brede wierbedding dus denk zelf dat de 4,50 versie het meest geschikt is om makkelijker over die wierbedding binnen te draaien. hoor het graag
    groetjes Robin

Reageer

• RenéTom
      Frequent aanwezig

• 10-10-2007
      • 121
      • Kerkrade

Ik heb gisteren ook de cataloge van DAM in de handen gehad en de vriend die ik heb die raade mij ook aan als ik een feedrer zou aanschaffen voor de riviren dan moest ik zeker een van 4,5 meter nemen en met dat werp gewicht is dat ideaal.Als hij voor een redelijke prijs te koop is denk ik niet dat je daar een miskoop mee maakt. ik zou je aan raden neem de 4,5 meter uitvoering.

Groetjes René.
      " Vissen= ontspanning voor echte mannen"(en ook vrouwen)

Reageer

• Kosmozz
        Match en Feeder
        • 25-07-2005
        • 1959
        • Hannut

Sommige mensen gooien verder met een 4.2 meter dan een 4.5 meter stok. Je moet veel kracht daarvoor hebben. Zelf geef ik voor zulke zware feeders de voorkeur aan een 4.2 meter stok.
        Carpe Diem

Reageer

• Robin
          Vaste stok & Feeder

• 26-11-2006
          • 490
          • Meerssen

Ben inmiddels in het bezit van deze feeder,afgelopen dagen leuk mee gevangen
          zeer tevreden over dit hengeltje.

bedankt voor de reacties
          groetjes Robin

Reageer

Working...