Haakje vast in het leefnet
Collapse
X
-
Reageer
-
Probeer eens zonder haak te vissen ga eens met een stropje vissen, de vis om de kop en dan dicht trekken als dit jou lukt dan heb ie geen last meer van het hakie in het netMember off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
ik knibbelje foar gjin ien
The Frisian VikingReageer
-
Heb je die jonge dame dan ook in je leefnet gestoken Jakob
Alles wat ik aan de haak krijg gaat het net in. Wel oppassen voor overgewicht.Groetjes Freddy
*
Teamlid "Dierenvriend" België
*
http://www.freewebs.com/dendierenvriend/index.htm
http://users.telenet.be/dekarperniel/Home/Home.htm
http://www.visserslatijn.nl/forum/album.php?u=892Reageer
-
Ginus maakt niet uit, als het er maar appetijtelijk uitziet.Ik deins wat dat betreft nergens voor terug als je het zo leest.
Ik had dat jongedametje niet gezien en haalde dus uit en het haakje zat in de jas. Stom, stom, maar ik heb wel eens slechter gevangen. Alleen was deze nog wel heel jong, krijg je gelijk zo,n rare naam.Reageer
-
Zit de haak nou vast in het leefnet of in het schepnet ?
Als die in het leefnet zit vind ik het heel knap, snap niet hoe je dat voor elkaar krijgt !
Ja, als je je korf laat vallen uit je handen en dat de haak er zo in kom misschien ?
Maar ik gebruik meestal een nylon schepnet en de steel is dan langer dan 4 meter, schept makkelijk (niet zwaar) en de haak blijft er nooit in zitten.
Als ik veel schep met een wat korter steeltje gebruik ik een rubber coated net, vind dat de haak er nog makkelijker uit komt als die vast zit en vind het gewoon fijn vissen.
Zo'n stoffen net vind ik helemaal niks, die heb ik weggegeven.
Nou ik heb het in ieder geval over het schepnet.
Om te vissen hoef je niet gek te zijn maar het helpt wel !!
Reageer
-
Toch roept het heel wat reacties op en ik ben dan wel geen wedstrijdvisser maar ik heb hier dus regelmatig last van.
Ik ben oveigens wel blij met al die reacties en ik denk dat ik maar eens op zoek ga naar een ander schepnetje.
THNX M8
Reageer
-
Reageer
-
Ik gebruik ook (feedervissen) weerhaakloze haken, als de haak ergens vastzit komt hij zo los. Aas en vis blijven zeker zitten op deze haken want ze zijn ervoor gemaakt!
OdulHandgemaakte wedstrijdpennen: www.pennenrosseel.beReageer
-
De titel is inderdaad niet goed gekozen voor dit onderwerp. Mij komt beide wel eens voor, niet zo heel vaak overigens. Als schepnet heb ik een nylon net van spro. Daar heb je de haak zo uit. Als de vis veel spartelt kan de haak in de bek makkelijk in het schepnet vast te komen zitten. Volgens mij doe je er niet veel aan. Een haak in het leefnet is helemaal een ramp!
Ik heb een foutje n de titel gemaakt maar kan dit helaas niet meer wijzigen.
Het gaat hier voor de duidelijkheid om een schepnet en niet om een leefnet zoals in het onderwerp staat.
Ik weet echt niet wat voor schepnet het is (merk enzo).
Ik heb deze ongeveer twee jaar geleden gekocht maar ik ga toch nog maar eens verder zoeken naar een ander netje.
Bedankt voor je reactie
Reageer
-
Als die in het leefnet zit vind ik het heel knap, snap niet hoe je dat voor elkaar krijgt !
Kijk dit schrijf je zelf,maar in de reactie op mijn bericht schrijf je dat het bij jou zelden gebeurd.DUS HET GEBEURD WEL.Dus moet je niet eerst gaan zitten tikken van dat je het heel knap vind om het voor elkaar te krijgen en dat je niet snapt hoe het kan gebeuren.Kijk dan komt het over van,jij bent dom.
Het kan de beste overkomen,dus ook jou stefan.
En ik bepaal helemaal niets voor jou,je moet wel tegen commentaar kennen,jij heb toch ook meningen over (alle) onderwerpen.Vooral over JVS toch daar weet jij toch ook alles van.
Maar je kijk maar hoe je het opvat,maar was geen persoonlijke aanval hoor,maar je moet ook eens nadenken hoe jij een andwoord plaats,vaak komt het voor de geen die jij andwoord over alsof hij een domme jongen is.
Zo nu ben ik er klaar mee,veel plezier allemaal nog
GROETEN VAN EEN VIS GEK
Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Heb m'n leefnet vrij laag hangen tenzij ik op kleintjes vis maar zelfs dan is het knap....
Reageer