Welke gevlochten draad is het beste voor het feedervissen , ik heb al eens fireline gekocht maar hier ben ik niet tevreden over , ik vis nu met 0,06mm van Ron Thompson .
Gevlochten draad
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
Dit bevalt mij beter dit is geen gecoate lijn zoals de fireline , bij de fireline ging de coating er snel af .Reageer
-
Ga er maar van uit dat coating een verkoop praat is ,(ik geloof er niet in ) .
10 keer gooien en dag beschermlaag .
Ik vis met de shimano lijn ben ff de naam kwijt , maar bevalt goed en op de andere heb ik nog Berkley staan geloof ik
Het zit er al een aantal jaartje op dus exact weet ik even niet meer.Groetjes
Johnny
Match
Feeder
StokReageer
-
De fireline gaat snel rafelen als de coating er af is , en door de coating laag loopt deze draad ook niet zo mooi strak bij een strakgedraaide lijn .
Met de shimano lijn aspire briad heb ik nog niet gevist .Reageer
-
Ik heb de grijze gehad in 0,10 mm en nadat de coating eraf ging was hij snel versleten met snel draadbreuk tot gevolg .
Ik moet wel zeggen dat ik er intensief mee heb gevist .
Nu heb ik een seizoen met de Ron Thompson gevist en hij is nog ok .Reageer
-
Zou bet kunnen dat er een slecht stuk in heeft gezeten , en je hebt gelijk om te vissen met het materiaal waarin je vertrouwen hebt .
Ik probeer nog iets beters te vinden dus zoek ik naar een betere gevlochten lijn .
groeten Tom .Reageer
-
Ik heb ooit eens een roze lijn gehad die pas na een paar maanden wit werd .
Deze lijn werd gebruikt in de roofvisserij .
Ook dit was een goede lijn zeker op de knoop beviel hij prima .
Maar wat het was ??
Die lijn kreeg ik bij toen gekochte molens .Groetjes
Johnny
Match
Feeder
StokReageer
-
Ik zoek iets van 0,06 mm , en wat je zegt over de knoopsterkte , dit is voor mij belangrijk , ik vis zonder voorslag dus komt bij het ingooien alle kracht op de hooflijn en dus ook op de knoop waar de korf aan komt te hangen .
Groeten TomReageer
-
Kijk eens naar de spro gamakatsu ultra braid.
niet zo dun als je wilt, maar denk dat de 10/00 dunner is dan de meeste 4 en 6/00 van andere merken.
Ik heb er hier al eens een test van geplaatst en heb er nu het hele seizoen al mee gevist en bevalt gewoon uitstekend. de opgegeven sterkte en diameter klopt gewoon en hij is nu nog steeds even rond, nog steeds geen rafeltje oid. te vinden en ziet er nog als nieuw uit.
Enigste nadeel is de prijs, maar hier is hij nu al voor rond de 35 euro te koop.
suc6
Gerrit21 juni 2014: de Belgen verslagen in Oldenzaal
4 juli 2015: de Belgen verslagen op hun eigen Bieswater te Putte
2 juli 2016: de Belgen verslagen bij Blauforlaet
30 juni 2018: de Belgen ....
.......
6 juli 2019: bijna gewonnen op 't witven
4 juli 2020: De Belgen durfden niet
12 juni 2021: De Belgen al bij de grens een retourtje gegevenReageer
-
Ik vis me de grijze fireline 0/10 werkt perfect,ik draai er 150 mtr op en na eenjaar draai ik hen ff om ,het daarop volgende jaar gaat het draadje de prullenbak in ,onder aan de lijn knoop ik 60cm powergum waar de onderlijn aan komt te zitten ,vist perfect registratie is prima en ook niet onbelangrijk "nooit geen problemen"Groeten van Jan de visserReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer