info beastmaster lange afstand feedervraagje

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • devischer
    Frequent aanwezig

• 20-05-2008
    • 174
    • Veldegem

info beastmaster lange afstand feedervraagje

hoi ;

is er misschien iemand die met een beastmaster SDR BMAXXHFDR 3.96mlang en 150 gr werpgewicht ervaring heeft in bvb het lange afstandswerpen (AR kanaal) en er zelf mee vist
    er zitten 3 tips bij , 3, 4,en 5 oz

zou het met deze hengel mogelijk zijn om de 90 meter te overbruggen
    of is de 4,27 m daar beter voor geschikt?
    ben zelf redelijk goed uitgegroeid tot 1.90m

weet er hier ene staan voor 100 euro en vind het wel een redelijke prijs
    de 4.27m is echter uitverkocht 2 dagen geleden , anders was dit bericht er niet

ik hoor of lees het wel

devischer
  • pvz
    allround

• 01-11-2008
    • 25
    • Bellingwolde

ik heb de beastmaster die maar tot 110gr gaat en daarmee gooi ik ook naar de overkant ARK en als ik me niet in hou ligt tie op het gras.dit gooi ik met een 90gr speedkorf van Preston,maar als ik met de Sanders feeder gooi redt ik het niet,kwestie van uit testen maar
    een vrije dag niet gevist is een vrije dag niet geleefd

Reageer

• Johannes

Oorspronkelijk geplaatst door pvz
      ik heb de beastmaster die maar tot 110gr gaat en daarmee gooi ik ook naar de overkant ARK en als ik me niet in hou ligt tie op het gras.dit gooi ik met een 90gr speedkorf van Preston,maar als ik met de Sanders feeder gooi redt ik het niet,kwestie van uit testen maar
      Blijkbaar heb je ervaring met beide hengels.
      Wat is volgens jou de reden dat de Beastmaster verder gooit dan de Sanders feeder?

Reageer

• Jakob
        <*{{{{><(

• 06-03-2007
        • 1870
        • Staphorst

Ik heb met beide hengels wedstrijden gevist, ik had zelf 3 baestmasters, maar ik vind Sanders veel makkelijker gooien dan de Baestmaster. Mocht ik echter kiezen dan zou ik toch voor de Shimano gaan, gewoon omdat die multifunctioneler is.

Reageer

• pvz
          allround

• 01-11-2008
          • 25
          • Bellingwolde

nou Johannes mischien wel omdat ik een sanders feeder heb gekregen om mee te vissen en te gooien maar ik vind hem te stijf en daar kan ik ook niet mee gooien,zal ook wel aan mij liggen tis persoons gebonden denk ik want een ander gooit er wel mee naar de overkan van het ARK, ik ben meer een persoon die met zachtere hengel verder kan gooien.
          mischien het vertrouwen in een hengel krijgen zal het antwoord wel zijn mischien als ik er vaker mee zou gaan vissen dat het dan wel gaat,maar dat is ook een weg van proberen
          een vrije dag niet gevist is een vrije dag niet geleefd

Reageer

• devischer
            Frequent aanwezig

• 20-05-2008
            • 174
            • Veldegem

okè jongens

bedankt voor den info
            die 90 meter is dus te halen
            jammer dat een mens er niet eens voor de proef mee kan werpen hè

er ligt nogthans een rivier(tje) aan z'n deur , de leie

misschien ga ik er maandag toch nog achter ,hoop dat het dan niet te laat is, we zien wel
            morgen kan immers niet , moet onder het mes voor een kleine operatie

allè, tot later dan maar.............................................. .....hoop ik

grt

devischer

Reageer

• janb
              jan b
              • 21-11-2005
              • 1982
              • 't Nieuweland

Oorspronkelijk geplaatst door pvz
              nou Johannes mischien wel omdat ik een sanders feeder heb gekregen om mee te vissen en te gooien maar ik vind hem te stijf en daar kan ik ook niet mee gooien,zal ook wel aan mij liggen tis persoons gebonden denk ik want een ander gooit er wel mee naar de overkan van het ARK, ik ben meer een persoon die met zachtere hengel verder kan gooien.
              mischien het vertrouwen in een hengel krijgen zal het antwoord wel zijn mischien als ik er vaker mee zou gaan vissen dat het dan wel gaat,maar dat is ook een weg van proberen
              Een hengel is zo soepel als het loodgewicht wat je er aan hangt,als je aan een hengel met een werp gewicht van 120 gr een korf hangt van dertig gr ja ,dan heb je inderdaad een pook maar met het juiste werp gewicht buigt iedere hengel, wat weer geen garantie is dat ze alllemaal even ver gooien.
              Groeten van Jan de visser

Reageer

• fpulles
                omgeturnd

• 15-02-2008
                • 1260
                • Eindhoven

Hey,

Nog een late reactie. ben het met de vorige sprekers grotendeels eens, maar gezien je lengte moet je dacht ik toch met een 4.20'er overweg kunnen. Ik moet vanwege mijn (arm) lengte onder de 4m blijven. heb ook een beastmaster3.9m.
                Gewoon fijne stok. en haal ook de 100m. Heb ook 2 silstar royal class. 1 van 3.3m. Heerlijk stokkie. Zet t korfje, van 40 a 50 gram , makkelijk een meter of 50/60, weg. De andere silstar is een 3.8m, en een hele (heavy) stugge hengel. Deze kan makkelijk 150gr hebben, maar ik gooi er geen meter mee. Verschil tss beide silstars is 50 cm maar het zijn 2 verschillende hengels.

Voor de afstanden hou ik het maar op shimano en dutch master
                oude hond kan ook trucjes leren

Reageer

Working...