Zammataro Balzer MasterPiece Ultra Heavy Feeder 310

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Jakob
    <*{{{{><(

• 06-03-2007
    • 1870
    • Staphorst

Verkooppraatje van de fabrikant. IM 12 is geen betere hengel, schijnt meer carbon in te zitten en harder te zijn en zou dus in principe breekbaarder moeten zijn.
    Gewoon een hengel kopen die prettig aan voelt en waarvan je van andere vissers hoort dat ze god zijn. Als je de fabrikanten en winkeliers mag geloven zijn ze allemaal super, alleen zegen ze dat niet van d ekwaliteit en geschiktheid vermoed ik maar vanwege de prijs.

Slechte hengels worden vrijwel niet meer gemaakt, prijs kwaliteit is over het algemeen best in orde.

Je kunt niet verwachten dat je voor een joet een topper koopt.

Reageer

• Hungarian
      Komt net kijken

• 24-04-2009
      • 57
      • Schiedam

Hallo visers. Heb zelf een im-8 stok van 420. Ik vis zelf vaak met korven van max 80 gram. Denk dat de hengel nog makkelijk zwaarder aankan maar dan vind ik het zelf niet fijn meer gooien. De im 12 vond ik te duur maar ben met deze stok zeer tevreden. Echt iets voor op stromend water. Gr

Reageer

• Kosmozz
        Match en Feeder
        • 25-07-2005
        • 1959
        • Hannut

Koop anders een JVS power feeder. Die kan heel wat hebben en is een prima hengel voor de prijs, zeker als je hem tijdens kortingsdagen koopt.
        Carpe Diem

Reageer

• de schilder
          Newbie

• 20-11-2009
          • 34
          • hengelo gld

Kosmozz, je hebt helemaal gelijk het zullen wel niet de allerbeste feeders zijn maar voor het geld wel een zeer goed alternatief.
          Ikzelf vis ook met de feeders van JVS bevalt mij super heb de POWER feeder en de 3+3 beide fijne feeders vind de 3+3 mischien nog iets makkelijker omdat die op 2 lengtes te vissen is heb op beide feeders ook JVS molen zitten de DX distance super fijne molen alleen de coating laat wel snel los geen nadeel voor het vissen ermee maar oogt niet zo......
          Ben zelf een ijsselvisser en vis daar ook met maximaal 120 gram korf hoeft niet meer anders blijf ik in de sportschool kun je ook met gewichten gooien..

Vriendelijke groet Pim Sueters

Reageer

• shfeeder
            no vaste stok no cry

• 03-09-2008
            • 378
            • alphen aan den rijn

zammataro feeder

heb de 310 gram versie 4.55m mooie hengel mooie actie geen bezemsteel werpt goed en 310gram kun je ermee wegwerpen alleen niet te hrad aanzetten max 15 tot 20 meter de toppen hebben allemaal dezelfde dia meter zie je niet vaak.er zitten 3 toppen bij van 4 5 en 6 oz met de 6 oz tip werp je dus ook 310 gram weg mijn oordeel is is zeker weten geen miskoop

Reageer

• Michel Kuster
              Newbie

• 15-06-2010
              • 39
              • Nijmegen

Ik vis ook met een zammataro feeder..
              Ik heb een medium hengel,deze is perfect afgewerkt en heeft een mooie actie tijdens de dril..
              Vis er overal mee tot 100/110 gram is geen probleem
              Gekocht bij hengelsport Nijmegen..

Ik kan iedereen aanraden om dit merk te nemen,meerdere mensen die ik spreek en die ook vissen met dit merk hengel hebben er erg veel plezier van!!

Michel...

LANG LEVE DE WAAL !!!

Reageer

Working...