doe het zelf

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Tom Meertens
    Feedervisser

• 05-12-2008
    • 182
    • Philippine

Bedankt voor de leuke reactie Jan , heb dit eigenbouw eigenbouw feederviskoffertje nu een keer of 10 gebruikt en moet zeggen dat dit mij prima bevalt .
    Het is van aluminium gemaakt , en weegt ongeveer de helft in gewicht als mijn Milo .
    Als je zelf iets maakt heb je het voordeel dat je het naar eigen inzicht en wensen kunt maken .

groeten Tom .

Reageer

• henkus
      Met enige kennis...

• 23-12-2008
      • 457
      • hoogmade

inderdaad tom ziet er echt uitstekend uit, en zo te zien helemaal compleet inclusief steunen en alles er op en er aan, en zelfs de kleur staat er erg goed bij, complimenten.

zulk soort hobbywerk kan je eigenlijk geen doe het zelven meer noemen, het is gewoon helemaal af, zal best wel een maar uurtjes gekost hebben

Reageer

• Tom Meertens
        Feedervisser

• 05-12-2008
        • 182
        • Philippine

Heb er in totaal ca 20 uur aan gewerkt , ik heb al het laswerk na werktijd bij mijn baas gelast omdat ik thuis geen alu kan tig lassen .
        Als je dit soort werkzaamheden niet dagelijks doet en je de apperatuur niet tot je beschikking hebt kun je zoiets inderdaad niet maken .
        Het is leuk om zoiets te maken ,en je bent zo ook nog met je hobbij bezig .
        Ben een echte knutselaar , en niet alleen met metaal , ik heb ook al een aantal hengels afgebouwd , maak mijn eigen feedertopjes ,dobbertjes , korfjes etc .
        Maar ik ga het liefst van al toch vissen .

groeten Tom .

Reageer

Working...