Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Nou Tom dat zal moeilijk worden.
Zoveel water is er hier niet.
Ik heb het vorige week geprobeerd hier in de Zuid- Willemsvaart maar geen beet gezien.
Het enige wat ik kan bedenken is de maas maar ik weet niet hoe het op het moment met de stroming is.
Ieder geval succes !
Groeten
Frank
2015 de Belgen verslagen in eigen huis 2016 walk-over Blauforlaet ! 2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door! 2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet 2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !
het laatste nieuws is dat het laatste brabantse water ook word gedumpt word weg van gemaakt, die vissen zijn zo slim dat je ze niet kan vangen worden nu uitgezet in een provincie waar ze de vissers nog niet gewend zijn.
Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
2015 de Belgen verslagen in eigen huis 2016 walk-over Blauforlaet ! 2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door! 2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet 2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !
Heel moeilijk dit moment. De maas stroomt als een tierelier met veel vuil!. leuke stek voor de feeder is het wilhelminakanaal tussen tilburg en oosterhout. Lekker diep (5m) en redelijk breed, vooral bij oosterhout.
Ik neem de uitnodiging graag aan hoor !
Zoals reeds vaker gezegd ben ik best wel jaloers op de noorderlingen met al hun mooie water.
Maar zoals tester reeds aangeeft 12+kg is normaal geen enkel probleem en dit jaar gaan we voor de 20+ Tester toch
Groeten
Frank
Waar ik vroeger viste in de Achterhoek in de Oude Ijssel was en is dat ook mogelijk !
Ben er eigenlijk nooit meer geweest om te vissen maar ga dat toch maar weer eens doen.
Ken jij de Oude Ijssel bij Ulft ook ?
Groeten
Frank
Ik ga nog maar even wachten met vissen in Brabant tot het water wat warmer is en de vis wat actiever is .
Ga het dit weekend nog maar eens in Gent proberen moet daar zeker nog wel een aantal mooie brasems kunnen vangen .
Maar bedankt voor de tips mannen .
Reageer