Zo. de kop is er af.

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • fpulles
    omgeturnd

• 15-02-2008
    • 1260
    • Eindhoven

Zo. de kop is er af.

vandaag m'n eerste visjes gevangen na 2 vergeefse pogingen. Bij de ingang van de haven Waalwijk aan de bergse maas.

Nog geen vetpot ( 6 platjes + 3 baarsen), maar het begin is er.

Gevist met feeder op ca 40m met whiplash pro 8/100 (geluisterd naar jacob:idd geweldige lijn) 8m diep, en 10/00 onderlijn met haakje 16. Niet te grof dus, maar het werkte.Allen met casters gevangen. 1 lichte en 1 donkere.

Frappant was wel dat de meeste aanbeten kwamen als er een schip uit de haven kwam en boven m'n visplek wegdraaide richting maas. Net alsof die vis werdt wakker geschud.

Dit geeft de burger weer moed. Op naar de volgende
    oude hond kan ook trucjes leren
  • Robin
    Vaste stok & Feeder

• 26-11-2006
    • 490
    • Meerssen

proficiat fpulles met je eerste vangsten van dit jaar.
    doorzetten wordt beloont. Ikzelf moet mijn eerste vis in 2009 nog vangen, 2 pogingen geblankt maar dit hoort erbij!
    ( weinig tijd gehad ivm met studie), maar ook mijn eerste vis zal niet lang meer op zich laten wachten, haha
    groetjes Robin

"De beste tijd moet nog komen"

Reageer

• Kosmozz
      Match en Feeder
      • 25-07-2005
      • 1959
      • Hannut

Fpulles, mooi dat je weer vis hebt gevangen. Ik heb afgelopen zondag ook een goede slag geslagen op de ijssel met de stok tussen de kribben. Het werd weer eens tijd!

Bedoel je trouwens niet 6/00? 8/00 whiplash pro bestaat niet namelijk. Het is 6 of 10/00..
      Carpe Diem

Reageer

• Ramon Ansing
        tsjah?
        • 27-06-2006
        • 760
        • Tolbert

Mooi gedaan fpullens het was hier heel lekker weer vandaag dus zelf ook maar even een wedstrijdje wezen vissen(1ste). De eerste keer boven de honderd stuks dit jaar 101 om percies te zijn. Het gewicht zal tussen de 15 en 17 kilo liggen hoofdzakelijk voorns varierend tussen de 100 en 600 gram.

Reageer

• fpulles
          omgeturnd

• 15-02-2008
          • 1260
          • Eindhoven

Je hebt gelijk kosmozz. 6/100 wiplash. 8/100 zit op een andere spoel en is berkley fireline.

En poehee!! ramarte, knap aantal.proficiat. Daar droom ik alleen maar van, want dat krijg je hier in het zuiden op de maas nog niet voor elkaar. Daar moeten we nog enkele maandjes voor wachten....trouwens dan zijn het er nog erg veel...
          oude hond kan ook trucjes leren

Reageer

• Retlaw
            TOPvisser

• 22-01-2008
            • 115
            • Nieuwe Pekela

Ramarte, ben je in Sneek wezen vissen?
            Jihahaha! Weer een baksteen in het net

Reageer

• Ramon Ansing
              tsjah?