Method-feeder Hengel

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • ironny
    Moderator
    • 04-04-2006
    • 1377
    • Hamont

ja hoe die top natuurlijk wordt krom getrokken jaagt het adrenaline door je lijf. hmmm
    overigens heb ik nog niet met rood gevist.

k heb nog geen karper mee gevangen.. nog nooit een karper gevangen overigens dus ik kan niet wachten hoe dat voelt..
    Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

Reageer

• antoinette
      Specimen Hunter
      • 13-11-2005
      • 1926
      • oudenhoorn

Dit is de bewuste karper gevangen op de method dan ben je als visser extra blij niet de lijn achter de clip te hebben maar een elastiekje

Reageer

• ironny
        Moderator
        • 04-04-2006
        • 1377
        • Hamont

echt cool!
        Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

Reageer

• Fisherman's Friend
          Frequent aanwezig

• 15-07-2007
          • 100
          • Numansdorp

Ik heb weleens karpers gevangen met de method (wel op een karperput dan) maar het is echt gaaf!
          Daarbuiten weleens een hele grote Giebel gevangen op de method manier.
          En de rest gewoon brasems en zeelten.

Reageer

• sangermar
            let's go feeder

• 09-02-2009
            • 35
            • Veendam

Mooi exemplaar, lijkt me echt gaaf om op deze manier te vissen. Maar van mij mag het ook een grote brasem zijn hoor, want daar doe ik het eigenlijk voor. Maar ja, soms heb je het niet voor het zeggen. (Ik vis dan met 8 mm boillies of halibut pellets).

Reageer

• Jakob
              <*{{{{><(

• 06-03-2007
              • 1870
              • Staphorst

Ik heb hele goeie resultaten gehad met een rode maiskorrel van Berkley, eerst een pier of maden en dan voor op de punt een rode maiskorrel, borgen met een made. Twee uur gezeten zonder beet, die maiskorrel erop en hengel lag nog niet op de steun of ik was hem haast al kwijt. In 3 uur tijd nog 48 dikke platten gevangen, allemaal boven de 2 ½ kilo. Was vorig jaar ergens bij een meer. Tussentijds zonder maiskorrel geen beet, de Berkley er weer op en weer oppassen dat je stok niet het water in ging. Dit was daar zeker geen 1 malige ervaring en alle keren dik vis. Die mais is trouwens ook 1 van de gehiemen ( ik kan het nu wel vertellen) van het Amsterdamrijnkanaal.

Reageer

Working...