preston is toch tubertini? Tester, ik zou eens zoeken naar een pellet feeder of een barbeel hengel. Deze laatste van Fox (er zijn meerdere modellen) is denk ik zeker interessant voor je.
welke feeder buigt tot in het handvat
Collapse
X
-
Wie heeft de nieuwe Grandview al in de handen gehad?
De oude medium die ik heb is ook zo'n lekkere buigzame stok met toch voldoende body om 60 gram weg te zetten.
De heavy heb ik nu ook staan maar dara heb ik nog niet mee gevist (druk, druk, druk)
suc6
Gerrit21 juni 2014: de Belgen verslagen in Oldenzaal
4 juli 2015: de Belgen verslagen op hun eigen Bieswater te Putte
2 juli 2016: de Belgen verslagen bij Blauforlaet
30 juni 2018: de Belgen ....
.......
6 juli 2019: bijna gewonnen op 't witven
4 juli 2020: De Belgen durfden niet
12 juni 2021: De Belgen al bij de grens een retourtje gegevenReageer
-
Ik kan jullie alleen maar één goede naam geven "Sportex" blanks, deze firma geeft als éénigste let op , 10 jaar garantie op de blank. veel zelfbouwers weten deze kwaliteit te waarderen en gebruiken dit merk.
Zelf heb ik de "Sportex HF 4209 " een Heavy Feeder, 3 delig + 3 toppen uit vol glasfasser 2, 2,5, 3 oz
werpgewicht van 140 >200 gram, lg.4 m 20 cm transport lg. 145 cm , gewicht hengel 355 gr, 16 SIC ogen.
Ik heb deze gekocht voor 180,- € in de cataloge staat hij te koop voor 219,- €.
Voor die zelf op de internet site wil kijken : www.sportex.de.
Als je normaal met deze stok omgaat kunnen je kleinkinderen nog met deze hengel gaan vissen.
Voor mij persoonlijk ben ik verkocht aan dit merk,indien ik toe ben aan een andere disipline of andere hengel"zal ik eerst kijken in de cataloge van "Sportex".
Ik wens jullie alle " Petri Hein."
René." Vissen= ontspanning voor echte mannen"(en ook vrouwen)

Reageer
-
René,
Waar koop je "Sportex" hengels in Nederland ?Groeten
Frank
2015 de Belgen verslagen in eigen huis
2016 walk-over Blauforlaet !
2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !Reageer
-
Ik woon kort aan de duitsche grens en kort bij mij ligt Würselen, en daar heb ik een hengelsport winkel gevonden die verkoopt zo'n groot assortiment aan hengels van zéér goede merkem : Hardy's , Sportex , Penn , ed ook z'n assortment Molens en Reels is zo uitgebreit dat kan je eigenlijk niet voorstellen.
Ook de Kunstaas zoals gummi en jig's, rappela's, lepels , spinner's. noem het maar op, en ook zijn levend aas is van zéér goede kwaliteit.
ik kan het soms goed begrijpen dat onze vrienden en visfanaten midden in ons land erg weinig mogenlijkheden hebben om ook is in duitsland bij winkels te neuzen, maar ik heb de pech dat hier in het uiterste zuiden van nederland zeer weinig variabel vis water in de buurt is.
( frank, ik kan je een PB tje sturen met het adres en telefoon nummer van die winkel )" Vissen= ontspanning voor echte mannen"(en ook vrouwen)

Reageer
-
Rene,
Graag want ik zie dat ze ook een mooie swingtip in het assortiment hebben !Groeten
Frank
2015 de Belgen verslagen in eigen huis
2016 walk-over Blauforlaet !
2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer