quantum energy eti 750 rd . molen

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • ghelsing
    Frequent aanwezig
    • 20-03-2004
    • 245
    • Vleuten

quantum energy eti 750 rd . molen

Is er iemand bekend met de Quantum enrgy eti 750 rd molen, schijnt qwa grootte hetzelfde te zijn al de Shimano 4000 serie. Volgens zeggen moet het een duitse molen zijn , maar kan op Internet weinig informatie halen. De nieuwprijs moet rond de 175 Euro liggen . Ik kan er twee kopen tegen een redelijke prijs , maar wil graag een mening weten van iemand die ook deze molen heeft.

Groeten Gerard
    Groeten van Gerard Elsing
  • preston-freak
    wedstrijd, specimenvissen

• 12-04-2008
    • 1834
    • Oss

Het lijkt mij een Amerikaans merk: www.quantumfishing.com

Over de kwaliteit kan ik niks zeggen, want ik vis heel mijn leven al met niets anders als Shimano. Quantum zal vast niet slecht zijn, net zoals alle andere merken waar net zo goed een visje mee te vangen is. Ik koop echter nog liever een 2e-hands twinpower, stradic etc dan dat ik op een ander merk overstap vanwege de prijs.
    Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.

Reageer

• Noel Gulpen
      Rutsekletser

• 11-10-2007
      • 450
      • Nieuwkuijk

Beste Ghelsing,

Als je de molen hebt gezien is het een molen die oliegevlekt is. Dat is het paradepaardje van het Duitse merk Quantum. Dit merk hoort onder de bedrijfsnaam Zebco, onderandere ook Browning komt hier vandaan.
      De molen in kwestie is wordt sinds dit jaar niet meer gemaakt. wel is er een opvolger van en daar zijn op dit moment 3 verschillende grotes in. de 20, 30 en de 40. ik denk zelf dat de 50ger molen het formaat is wat jij bedoeld die stond vorig jaar nog in de katalogus. De winkeladviesprijs was 269 euro.
      Heeft 10 kogellagers
      een extreem goede slip.
      Heb zelf het merk een jaar mogen vertegenwoordigen, en het is voor een kwalitatief hoogwaardig merk helaas een ongelukkig gekozen naam om in nederland het merk Quantum te verkopen. Kwantum of Quantum. uitspreken doe je het hetzelfde. en daar lag nu eenmaal het grote probleem. Terwijl het merk zich metname op het gebied van molens zich zeker kan meten met de besten. als je Shimano gewend bent en je besluit deze molens te kopen kun jij me daar over een paar keer vissen een bevestiging van geven.

Groeten Noel
      Noel Gulpen

Reageer

• Noel Gulpen
        Rutsekletser

• 11-10-2007
        • 450
        • Nieuwkuijk

sow dan, ETI zei je. de molen in kwestie waar ik over spreek is de PTI, mijn excuses. ik heb wel wat voor je gevonden
        Noel Gulpen

Reageer

Working...