feederen op de ijssel kost een vermogen aan korven?

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • kraak
    mooi weer visser
    • 09-08-2005
    • 307
    • Kampen

Tis idd al met al een flink pak papier wat je meeneemt.. mja dan heb je ook wat..

Nogmaals bedankt voor de tips, ging al een stuk beter vandaag. Aardig wat grote voorn, blei en brasem gevangen. 80 gram korf rolde mooi een beetje. Knalharde aanbeten, ik geloof dat ik dit wel leuk vindt.
    vr.gr. Jeroen

Reageer

• lolo
      Geniet maar niet met mate
      • 01-05-2003
      • 3873
      • Weesp

Gewoon kijken of je de oude (vroeger) filmkokers kan vinden .
      Zoek een oud stuk lood bij de kleine dakdekkersbedrijf wil dat wel vaak lukken.
      Snij daar repen van af weeg dit en zodat je ongenveer de gram hebt die je wilt .
      Haal de bodem uit de koker en vouw het lood er om heen .
      Brand met een heet voorwerpk (priem) een paar gaatjes en maak een lus van 30/00 nylon zo zwaar als je hebt .
      Zo heb je iedergeval goedkope korven om de plek te leren kennen ipv dure korven.
      Het is wat werk maar wel snel verdiend .
      Het voordeel is dat de dichte platic korf snel omhoog komt dus je zit ook minder vast.
      Groetjes
      Johnny

Match
      Feeder
      Stok

Reageer

• lolo
        Geniet maar niet met mate
        • 01-05-2003
        • 3873
        • Weesp

even als toevoeging je hebt van die gaten prikkers voor zeil meen ik , daar kun je gaatjes in de filmkokers mee maken zodat het voer er ook iets sneller uit komt.
        Groetjes
        Johnny

Match
        Feeder
        Stok

Reageer

• Dirt_E_rik
          Newbie

• 02-08-2010
          • 1
          • Veendam

gaatjes maken in de koker? boorkolom

Een boorkolom (heten ze geloof ik). Zo n boormachine in zo'n stander. Je drukt d r snel wat gaten mee in.

Reageer

Working...