Fox Horizon Extreme Feeder FX Range

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • nanoe
    Frequent aanwezig

• 07-08-2007
    • 192
    • Amsterdam/Gorinchem.

Fox Horizon Extreme Feeder FX Range

Heren en natuurlijk Dames

Kan een van uw deze feeder hengel. Hij is er in verschillende lengtes en gewichten, misschien heeft iemand ooit met deze hengel gevist en kan mij wat info verstrekken

In een grijs verleden kan ik volgens mij nog eens herrineren in een test verslag van Jakob hebben gelezen.

bij voorbaat dank voor uw info
    Beter goed gekopieerd dan slecht ontworpen
  • Kosmozz
    Match en Feeder
    • 25-07-2005
    • 1959
    • Hannut

Ik heb de Sanders Extreme feeder, schijnt dezelfde stok te zijn als de 420 uitvoering. De Fox is minder mooi afgewerkt. Het is een heel fijne hengel, licht, goede balans, mooie actie in de top en pittig onderin, zeker geen pook. Je kunt er makkelijk korven van 150 gram mee wegzetten tot 50 meter. Ik heb wel eens de zwaardere uitvoeringen in handen gehad, maar die zijn minder vind ik. De 420 is zwaar zat. Ik vis meestal met dyneema rechtdoor icm powergum en nooit geen problemen met verlies van vis. De hengel is breekbaar. Ik heb pas agv pluis op de lijn het derde topdeel moeten vervangen. Het komt volgens Sanders vaker voor dat ze op dat deel breken, maar dan direct bij het eerste gebruik. Het zijn uitzonderingen, want ik vis er al meerdere jaren mee op de ijssel onder zware belasting.
    Carpe Diem

Reageer

Working...