Ik wil graag een reactie omtrent de juiste feeder die ik wel gebruiken voor bv Waal, barbeel of gewoon op afstand tot 100 meter. Denk bv aan aflandige wind bij het Ketelmeer. Spuikanaal oid bevis ik niet meer. Woon te ver weg.
Ik ben in het bezit van een P vd Willik 3.90m. Ik heb echter de indruk dat deze wat te licht is. (nog niet gebruikt omdat ik de juiste molen nog niet heb)De genoemde situaties verschillen van elkaar, maar ik dacht zelf aan een heavy tot extr heavy van bv Dutch master 4.16 meter of 4.30 meter in 100 gram of 130 gram.
Ik denk ook aan de Tri-cast Legend serie, bv 4000 of 5000. Heb thans 2 stokken van trophy multi tip en stokken van een ander merk dan de Dutch of Tri-cast, zijn geen optie!!!!!.
Gaat een van deze stokken in combinatie met een stradic 6000(grote spoel)?
Wie heeft dus ervaring met deze stokken en waar gebruikt hij deze voor.
Ik ben in het bezit van een P vd Willik 3.90m. Ik heb echter de indruk dat deze wat te licht is. (nog niet gebruikt omdat ik de juiste molen nog niet heb)De genoemde situaties verschillen van elkaar, maar ik dacht zelf aan een heavy tot extr heavy van bv Dutch master 4.16 meter of 4.30 meter in 100 gram of 130 gram.
Ik denk ook aan de Tri-cast Legend serie, bv 4000 of 5000. Heb thans 2 stokken van trophy multi tip en stokken van een ander merk dan de Dutch of Tri-cast, zijn geen optie!!!!!.
Gaat een van deze stokken in combinatie met een stradic 6000(grote spoel)?
Wie heeft dus ervaring met deze stokken en waar gebruikt hij deze voor.

.......
Reageer