onderlijn steeds in de knoop

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • arnoldus
    Feeder&Picker/Brasem&Zeel

• 24-08-2006
    • 61
    • Linschoten

Ha gerard, bedankt voor deze laatste tip! Tot nog toe had ik geen kans het te proberen, maar afgelopen weekend heb ik zowel de balanselastiek methode als je tip om bij het omgaan gebruikt. Met enig succes wel, het lijkt wel of ik meer aarzelende beetjes dan voorheen weet te verzilveren. Van klitten heb ik eigenlijk geen last gehad. De vangsten liepen nog wel terug bij het omgaan, misschien nog een beetje experimenteren. In ieder geval, bedankt.

Groet, Arnold

Reageer

• tester
      Maas en Waal visser
      • 06-03-2004
      • 2596
      • Son

Oorspronkelijk geplaatst door arnoldus
      Ha gerard, bedankt voor deze laatste tip! Tot nog toe had ik geen kans het te proberen, maar afgelopen weekend heb ik zowel de balanselastiek methode als je tip om bij het omgaan gebruikt. Met enig succes wel, het lijkt wel of ik meer aarzelende beetjes dan voorheen weet te verzilveren. Van klitten heb ik eigenlijk geen last gehad. De vangsten liepen nog wel terug bij het omgaan, misschien nog een beetje experimenteren. In ieder geval, bedankt.

Groet, Arnold
      Hallo Arnoldus

graag gedaan

en het is een gegeven bij een getijden rivier als je kunt blijven vangen bij het omgaan van het water

ben je ,, winnaar,,
      gr Gerard

Reageer

Working...