Als je even rondkijkt koop je ongeveer voor dezelfde prijs een Shimano Seido.
feedermolens
Collapse
X
-
Groeten
Frank
2015 de Belgen verslagen in eigen huis
2016 walk-over Blauforlaet !
2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist ! -
....of een duurder model voor een zacht prijsje op marktplaats. Liever een gebruikte stadic met wat krasjes, dan een goedkope prul. Ik gebruik nog shimano's die bijna 15 jaar oud zijn, zoals mijn symetre en een aero gtm die op leeftijd raakt. Deze laatste molen vind ik nog even mooi als de hedendaagse opvolgers en de fighting drag vind ik zelfs fijner. Gewoon mooi stoer en zwart ipv het blingbling van tegenwoordig. Een goed voorbeeld is de opvolger van de USA baitrunner, de meeste karpervissers vinden de oude mooier. Een wat ouder model dat eventueel wat gebruikssporen heeft is dus prima.Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.Reageer
-
Precies wat ik ook wilde zeggen PF.
Koop gewoon een shimano !
Ik heb mijn oeroude Biomasters II 3010 een tijdje terug laten smeren en ze draaien weer als nieuw.
IK gebruik ze voor de feeder , spinnen op snoek en heb er deze zomer karpers mee gevangen met de pen !Groeten
Frank
2015 de Belgen verslagen in eigen huis
2016 walk-over Blauforlaet !
2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !Reageer
-
-
Ik hoor niemand over de Super Aero XTE-A toen ik ze kocht was er alleen nog maar de 10.000 maar nu zijn er ook de 5000, 6000 en 8000.
Super molens zeker te vergelijken met de stradic en met als extra de handige baitrunner.
Ze zijn vaak erg gewild bij de karpervissers maar zijn ook uitstekend te gebruiken op de feeder.
suc6
Gerrit21 juni 2014: de Belgen verslagen in Oldenzaal
4 juli 2015: de Belgen verslagen op hun eigen Bieswater te Putte
2 juli 2016: de Belgen verslagen bij Blauforlaet
30 juni 2018: de Belgen ....
.......
6 juli 2019: bijna gewonnen op 't witven
4 juli 2020: De Belgen durfden niet
12 juni 2021: De Belgen al bij de grens een retourtje gegevenReageer
-
Ook heb ik nog een mooie molen van Mitchell en soort matchmolen het is ook de match huppeldepup serie ik weet het echt niet meer hij was niet goedkoop maar het vervelende vindt ik die stomme lijnclips van mitchell je moet het draad er zo raar omheen slingeren om die clip zit als het ware nog een clip naast heel vreemd gemaakt en het is nog van kunstof ook daarnaast gaat die knop die je vast moet draaien van de slinger iedere ker los
Hoi Frans, zet eens een ringetje voor de slingerknop dat scheelt een hoop.
Succes verder.Reageer
-
Hmmm ik moest het 2x lezen wat je bedoelde maargoed ik snap je oplossing inderdaar door er gewoon een ringetje ertussen te zetten is dit probleem opgelost jeetje sommige dingen zijn zo makkelijk op te lossen bedankt voor de tip! Dat ik er zelf niet op gekomen ben! Bedankt!
Ook heb ik nog een mooie molen van Mitchell en soort matchmolen het is ook de match huppeldepup serie ik weet het echt niet meer hij was niet goedkoop maar het vervelende vindt ik die stomme lijnclips van mitchell je moet het draad er zo raar omheen slingeren om die clip zit als het ware nog een clip naast heel vreemd gemaakt en het is nog van kunstof ook daarnaast gaat die knop die je vast moet draaien van de slinger iedere ker los
Hoi Frans, zet eens een ringetje voor de slingerknop dat scheelt een hoop.
Succes verder.Fishing is a way of life!!!
Reageer
-
Als die dezelfde kwaliteit als de wat oudere emblems heeft,kan je er je leven lang mee.
gewoon super fijne molens ,in mijn ogen.
Maar Daiwa heeft meer goede modellen!
Denk dat het met Shimano gewoon top merk is,vooral de wat duurdere modellen.
m v g dirkReageer
-
ik moet een een nieuwe molen op de feeder en op de heavy feeder
voor de light feeder heb ik de corcast feeder 5pif uitgezocht van cormoran
voor de heavy feeder heb ik de big pit/boss heavy feeder uitgezocht
hebben jullie er ervaring mee?Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer