Hallo allemaal,
Heb even een dringende vraag
wil met dit jaar even gaan richten op het method feeder vissen.
Heeft iemand hier ervaring mee en ja hoe is het bevallen ben namelijk benieuwd met welke hengels jullie vissen en op welke manier jullie het aas presenteren en welk voer het beste bevalt, weet dat dat ook natuurlijk persoonlijk is.
Ik ben al wel naar hengelsportzaak geweest en daar ook naar verschillende hengels gekeken en mij persoonlijk kunnen de hengels van Browning mij wel bekoren..
Ik heb tot nu toe mij toegelecht op het ''normale'' feedervissen en het winckle pickeren dat gaat mij al zeg ik het zelf goed af..maar wil gewoon even een nieuwe uitdaging..
ik hoor het wel
Vriendelijke groet Pim
Heb even een dringende vraag
wil met dit jaar even gaan richten op het method feeder vissen.Heeft iemand hier ervaring mee en ja hoe is het bevallen ben namelijk benieuwd met welke hengels jullie vissen en op welke manier jullie het aas presenteren en welk voer het beste bevalt, weet dat dat ook natuurlijk persoonlijk is.
Ik ben al wel naar hengelsportzaak geweest en daar ook naar verschillende hengels gekeken en mij persoonlijk kunnen de hengels van Browning mij wel bekoren..
Ik heb tot nu toe mij toegelecht op het ''normale'' feedervissen en het winckle pickeren dat gaat mij al zeg ik het zelf goed af..maar wil gewoon even een nieuwe uitdaging..
ik hoor het wel
Vriendelijke groet Pim

groeten quido 

Reageer