Welkom bij het Nationaal HengelSportForum. Als dit uw eerste bezoek is, klikt u dan op FAQ voor de spelregels van dit forum.
Om te deelnemen op het forum dient u zich te registreren.
Meldt u zich vandaag nog aan bij de leukste hengelsportsite van Nederland en België en ontmoet uw (nieuwe) visvrienden online!
We waarderen uw bezoek aan het NHSF. We zouden het echter nog meer waarderen indien u aan de discussies meedoet.
Dus kom op, reageer op een vraag of stel zelf een vraag in het forum!
Oke heel erg bedankt
Kun je de Preston Quick release method mould Extra large ook gebruiken bij een Preston Inline Flat Method Feeder small bijv 30 gram?
Of moet je dan drie verschillende Preston Quick release method mould kopen?
Verder dus de korven aanschaften malletje voor voer en onderlijnen, minie bollies.
Maar als je met bollies vist kan ik dat niet met mijn feeder houden?
Oke heel erg bedankt
Kun je de Preston Quick release method mould Extra large ook gebruiken bij een Preston Inline Flat Method Feeder small bijv 30 gram?
Verder dus de korven aanschaften malletje voor voer en onderlijnen, minie bollies.
Maar als je met bollies vist kan ik dat niet met mijn feeder houden?
Inderdaad moet je 2 verschillende moulds kopen een voor de large en small
Een waar je ook nog aan kunt denken is verschillende soorten pellets die je op je hair kunt zetten.
Je hebt deze ook in verschillende maten en keuze uit soft en harde pellets
Informeer maar een dan zul je zien hoeveel verschillende zaken als er zijn
Oke heel erg bedankt
What's in a name.
Ik kan het hier met moeite in één ruk lezen.
Sir Sparklingman, 1 juli 2017: De hollanders zaten er voor spek en bonen bij in Booischot. 30 juni 2018: Euh... de hollanders zaten er opnieuw voor spek en bonen bij. 6 juli 2019: Ze hebben de laatste jaren al veel spek en bonen gefret. Nu ook in Beerse. 2020: We slaan een jaartje over zodat we veel spek en bonen kunnen aanleggen.
hou het simpel platte voerkorf met elastiek er in gewoon op de hoofdlijn monteren en dan een onderlijn met een hair er op van ongeveer 10 cm. Ik vis altijd met boillies van 10 cm doen het prima, tuttie fruttie vind brasem heel lekker. als voer gebruik ik Sonubaits met 4 mm palets en als het kan dan een paar boillies kapot maken of de krusha gebruiken van korda werkt echt super (palets wel ff laten weken). Dan vlink voeren, ik gooi eerst een korf of 20 minimaal dan een bakkie koffie en na een minuutje of 15 begint het feest meestal. Harde aanbeten kromme hengel en dikke vissen big fun dus.
Hoop dat ik je hier mee geholpen heb suc6 en goeie vangst. (en lol)
hou het simpel platte voerkorf met elastiek er in gewoon op de hoofdlijn monteren en dan een onderlijn met een hair er op van ongeveer 10 cm. Ik vis altijd met boillies van 10 cm doen het prima, tuttie fruttie vind brasem heel lekker. als voer gebruik ik Sonubaits met 4 mm palets en als het kan dan een paar boillies kapot maken of de krusha gebruiken van korda werkt echt super (palets wel ff laten weken). Dan vlink voeren, ik gooi eerst een korf of 20 minimaal dan een bakkie koffie en na een minuutje of 15 begint het feest meestal. Harde aanbeten kromme hengel en dikke vissen big fun dus.
Hoop dat ik je hier mee geholpen heb suc6 en goeie vangst. (en lol)
nog even een vraag op de method, ik heb nu een aantal keer gevist met de method feeder.. het gaat me redelijk goed af, ik ben vooral aan het experimenteren wat nou goed werkt... gister wilde ik in de avond gewoon even met de vaste hengel wat gaan vissen op witvis, en nam de method feeder mee en ging statisch visssen op karper/zeelt.. ik had dit keer een iets langere onderlijn dan normaal, ongeveer 13 cm. nu had ik 2x dat mijn beetmelder een piep gaf, en gelijk daarna een grote kolk. komt dit alleen maar omdat het onderlijntje iets langer is dan normaal? normaal houd ik 8-10cm aan..
heb van de week nog een karper gevangen van 9200 gram en 85 cm op de method , gebruikt een shimano commercial distance 12,6 ft met 22/100 boven en 19/100 spooky van jvs en een guru qm1 haak maat 14
Reageer