knopen van power gum
Collapse
X
-
Wat was dat nog eens 18......... lol.

Ik heb er inderdaad ook nog nooit van gehoord, de lijn koken.
Ik gebruik ook gewoon de Powergum en sleeves met speciale tang.
Dus als ik het goed begrijp wordt 30/00 na koken 35/00 en wat zachter als de originele lijn.
Tevens blijft de trekkracht gelijk als voor het koken?
Moet ik ook maar eens proberen, ben erg benieuwd
Groeten,
MarcoReageer
-
Natuurlijk doe ik mee. Moet ik ook ervaren hoe dat is, maar vooral hoe dat vist.
Gerard volgens mij moet jij je ervaringen en teseten op schrift zetten en een boek over schrijven.
Wordt een bestseller.
"Het grote kookboek voor de visser": auteur: GERARDUS TESTERoude hond kan ook trucjes lerenReageer
-
Hallo FrankNatuurlijk doe ik mee. Moet ik ook ervaren hoe dat is, maar vooral hoe dat vist.
Gerard volgens mij moet jij je ervaringen en teseten op schrift zetten en een boek over schrijven.
Wordt een bestseller.
"Het grote kookboek voor de visser": auteur: GERARDUS TESTER
ik wil het dit jaar is gaan gebruiken als hoofdlijn voor de vaste stok
mischien heb ik dan geen elastiek nodig
er gaat toch niks boven een mooi krom topjegr GerardReageer
-
Lijn koken?
Dat kan niet goed zijn. Natte lijn schijnt minder sterk te zijn dan droge, dus dat koken lijkt me afbreuk te doen op de kwaliteit, afgezien van de hitte.Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.Reageer
-
Helemaal mee eens Gerard. Ben ook nog van de ouwe stempel wat dat betreft.
Ken er nog een. Die komt uit Oosterhout. Hij reageert niet op jou koken, maar hem kennende,
staat ie zich een slag in de rondte te koken dit weekend, met verschillende nylon diktes, en verschillende kookminuten, afkoelingsperioden,- en andere mogelijkheden. Let maar op..............
Frankoude hond kan ook trucjes lerenReageer
-
voor montage gebruik ik gekookte lijnHelemaal mee eens Gerard. Ben ook nog van de ouwe stempel wat dat betreft.
Ken er nog een. Die komt uit Oosterhout. Hij reageert niet op jou koken, maar hem kennende,
staat ie zich een slag in de rondte te koken dit weekend, met verschillende nylon diktes, en verschillende kookminuten, afkoelingsperioden,- en andere mogelijkheden. Let maar op..............
Frank
maar voor de hoofdlijn is er misschien wel hele soepele lijn met veel rek en geen geheugen ?
ik heb er eerlijk gezecht nooit na gezocht altijd (altijd op kracht )
maar probeer toch ook een oude hoofdlijn )gekookt) uitgr GerardReageer
-
Hallo Preston
voor de montage heeft het zo zijn voordelen sterk soepel en dunne diameter
de montage is dan niet zo grof en goed knoopvast ( geen busjes en tang nodig )gr GerardReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer