Net terug uit Frankrijk.
Op een kleine voor ons onbekende vijver 2 middagen een paar uurtjes gevist met een picker en een method feeder . Voor de liefhebber de link : http://maps.google.nl/maps?f=q&sourc...27788&t=h&z=16
Sonubaits voer met pellets en mais . gevist met mais aan de hair.
26 brasems en 1 grote karper die er op het laatst met de haak vandoor ging.
We hadden veel bekijks omdat er verder weinig gevangen werd ( door voornamelijk vakantie gangers ).
Dus ook hier was de method feeder een succes !
Op een kleine voor ons onbekende vijver 2 middagen een paar uurtjes gevist met een picker en een method feeder . Voor de liefhebber de link : http://maps.google.nl/maps?f=q&sourc...27788&t=h&z=16
Sonubaits voer met pellets en mais . gevist met mais aan de hair.
26 brasems en 1 grote karper die er op het laatst met de haak vandoor ging.
We hadden veel bekijks omdat er verder weinig gevangen werd ( door voornamelijk vakantie gangers ).
Dus ook hier was de method feeder een succes !

. ECHTER GEEN KROMME TOPPEN maar bijna allemaal slapgooiers. Ik las vaak dat de top krom werd getrokken en je alleen maar je hebgel op hoef te halen maar niet bij mij dus. Voorts een kwartiertje geen beet. Ben van bolie veranderd en direct weer platten vangen SLAPGOOIERS !!. Ving er het volgende uur een kleine 10 platten !!!!!
Was dus een goede sessie mbt het oefenen. Echter na een kleine twee en een half uur en een 14 platten rijker veranderden de aanbeten Nu kreeg ik idd kromme toppen, en wilde rukken MAAR ik sloeg continu mis
drie maal werd de hengel van de steun getrokken, hij hing even en voorts raakte ik hem kwijt. Heb me af zitten vragen wat die wilde rukken waren en hoe ik mis kon slaan terwijl ik twee uur daarvoor continu vis eruit haalde. Zat met een Preston korf van 25 gram, MIJN EIGEN AAS, 16/100 ste onderlijn van 10 cm. Wie heeft hier ook ervaring mee, dus wilde rukken maar zichzelf niet haken. Gebruikte 10 mm bolie's , misschien stond mijn lijn te strak ??

goed is

Reageer