Loslatende lak Twinpower 6000

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Feeder-Koning
    Brasem / Zeelt en Giebel

• 28-04-2010
    • 69
    • Den Haag

Oorspronkelijk geplaatst door preston-freak
    Shimano zal de molenhouder wel de schuld geven. Een gelakte molen ziet er mooi uit, maar is gewoon gevoelig voor lakschade tov een grafite-body.

Ik denk dat ook ja, dat Shimano de schuld aan de houder zal geven.
    110% ANTI VISPAS

Reageer

• Boschje
      Komt net kijken

• 06-05-2010
      • 99
      • Veghel

Yep, ik ben terug geweest naar mijn dealer. Die wilde er helemaal niets aan doen, zelfs niet de vertegenwoordiger van Shimano inlichten. Niet erg klantvriendelijk dus, terwijl het toch een echte Shimano dealer is. Ik had zelfs mijn hengels en andere molens meegenomen (die er allemaal nagenoeg piekfijn uitzien), maar ja, dat interesseerde hem allemaal niets.

Daarop heb ik dus maandag Shimano zelf gebeld, viel een beetje tegen om aan een nummer en contactpersoon daar te komen maar uiteindelijk heb ik toch iemand gevonden. In eerste instantie zeiden ze om hem op te sturen via een Service Point ter reparatie. Ten eerste wil ik niet dat een molen van 2 weken oud gerepareerd wordt en ten tweede lakken ze hem alleen een beetje over (en dat blijft volgens het service centre in Ede ook niet zitten om technische redenen). Veel pijn en moeite en vooral niet laten afschepen dus.... ik heb i.i.g. weleens betere service gehad (bijvoorbeeld Colmic).

Enfin, wat heb ik nu geregeld. De vertegenwoordiger van de desbetreffende dealer wordt ingelicht, deze zal dan weer contact opnemen met de dealer en als het goed is hoor ik dan weer via de dealer wat er gaat gebeuren. En hopelijk een statement van Shimano, al dan niet positief.

Nick

Reageer

• lolo
        Geniet maar niet met mate
        • 01-05-2003
        • 3873
        • Weesp

Zou je eens een foto willen plaatsen.
        Groetjes
        Johnny

Match
        Feeder
        Stok

Reageer

• Boschje
          Komt net kijken

• 06-05-2010
          • 99
          • Veghel

Oorspronkelijk geplaatst door lolo
          Zou je eens een foto willen plaatsen.
          Yep, zal het dit weekend even doen. Heb er nog geen tijd voor gehad.

Groeten,
          Nick

Reageer

• Boschje
            Komt net kijken

• 06-05-2010
            • 99
            • Veghel

Oorspronkelijk geplaatst door Boschje
            Yep, zal het dit weekend even doen. Heb er nog geen tijd voor gehad.

Groeten,
            Nick
            Da's waar ook, zal ik dit weekend zeker even doen... Ik heb nog niets vernomen van Shimano en mijn dealer... Stelletje lamme ....

Nick

Reageer

• Kosmozz
              Match en Feeder
              • 25-07-2005
              • 1959
              • Hannut

Ik denk dat het probleem meer bij de winkelier ligt dan bij Shimano. Het is de winkelier die bepaalt of je garantie krijgt (dat is bij de grotere zaken het geval).
              Carpe Diem

Reageer

• chasfeeder
                chassie

• 12-07-2007
                • 22
                • utrecht

Alle molens die de leverancier/groothandel aan de winkelier levert worden verkocht met garantie, dus wat de winkelier kan doen is zorgen dat het verkochte artikel voor reparatie/garantie terug kan naar de leverancier/groothandel en die bepalen dan wat er wordt gedaan.

Reageer

• preston-freak
                  wedstrijd, specimenvissen

• 12-04-2008
                  • 1834
                  • Oss

De winkelier zal het gebruikssporen vinden en dat lijkt mij buiten de fabrieksgarantie vallen, zodat ie er niks aan zal doen.
                  Een autodealer kun je een nieuwe auto die krassen heeft ook niks aanrekenen, maar roest binnen enkele jaren dan weer wel.
                  Wie een voorn niet eert is een brasem niet weerd.

Reageer

• Kosmozz
                    Match en Feeder
                    • 25-07-2005
                    • 1959
                    • Hannut

De winkelier is de eerste filter voor de garantie, dan komt Shimano. Als de winkelier het geen garantie vindt, dan kun je het wel schudden, vrees ik. Als Shimano het geen garantie vind dan kan de winkelier er voor zorgen dat je wel garantie krijgt. Dat is mijn ervaring. Ik had enkele blaasjes in de lak van mijn speedmaster match. Volgens Shimano geen garantie, omdat ze het nog nooit hadden gezien. Na aandringen van mijn winkelier heeft Shimano het betreffend deel toch vervangen.
                    Carpe Diem

Reageer

• Boschje
                      Komt net kijken

• 06-05-2010
                      • 99
                      • Veghel

Ik heb vandaag 2 feeder hengels gekocht, namelijk 2 Preston Dutch Masters terwijl ik eigenlijk voor de Antares ging. De winkelier raadde me dit met klem af omdat de service bij Shimano lang duurt en vaak te wensen over laat. Aangezien dit mijn vaste leverancier is van al mijn spullen (niet de leverancier Shimano Molen) en mij altijd MEER dan prima service heeft gegeven heb ik dit advies gevolgd.... M.a.w. ik heb slechte hoop...

Fotootje moet ik nog maken, maar mijn camera is ff uitgeleend...

Nick

Reageer

Working...