Haarlemmerringvaart

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • ghelsing
    Frequent aanwezig
    • 20-03-2004
    • 245
    • Vleuten

Haarlemmerringvaart

Aankomend weekend een wedstrijd in de Haarlemmer ringvaart bij schiphol ik heb daar nog nooit gevist, ik wil de wedstrijd met de feeder vissen . Hoever uit de kant is daar het beste, of naar de overkant ......
    Ik denk door het mooie weer aan veel pleziervaart op het water.

Grt Gerard
    Groeten van Gerard Elsing
  • Foxdonut
    I have a bream!

• 09-04-2010
    • 1237
    • Gro

Hoi Gerard!

Ik heb daarzelf nooit gevist maar in de column visse met wisse staat nog wel enige info over het water.
    als je haarlemmerringvaart op matchfishing.nl kom je er vanzelf terecht.
    Groet,

Foxdonut

www.wedstrijdvisser.com

Alles voor de witvisser en wedstrijdvisser....

Reageer

• SvVoorden
      Sportvisser
      • 26-07-2002
      • 747
      • Woerden

De ringvaart is op de meeste plaatsen niet zo heel breed. Met de feeder kun je het best vissen tussen 3/4 en de overzijde. Je kunt daar overigens met de vaste stok ook prima vis vangen. Als je het treft kun je veel vis vangen op de ringvaart. Wormen knippen zou ik niet doen, als je pech hebt vang je daarna alleen maar baarsjes en posjes. Als je wormen breng kun je ze beter heel in de korf stoppen!
      Sjaak van Voorden

Reageer

• ginootje
        Newbie

• 29-05-2010
        • 17
        • haalem

in deze tijd dat de vis het ondiepe kiest moet je in de ringvaart tegen de overkant vissen het is te hopen dat je bij een sloot komt te zitten ga er dan in. levert altijd vis op. overkant meestal vuil van tuinders vis dan wat terug maar probeer aan de kant te blijven. vaste stok ook goed te gebruiken... succes

Reageer

Working...