Welke methodfeederkorf werk wel naar behoren???
Collapse
X
-
Wat bedoel je precies? ik stop mijn aas en haak in de method mould, en als de maat van je haakaas dan iets te groot is, zit hij klem tussen de ribben.Vissers zijn lotgenoten.Reageer
-
Nooit geen probleem met vastzitten van het aas. Bij de preston method feeder gebruik ik altijd de schijvende versie.
En gebruik de mal altijd eerst het aas dan het voer er op geen probleem, aas komt als eerste dan altijd vrij.
'"Korda Safe Zone Kamo Leader Ring Swivel Clay""
dit artikel gebruik ik met de preston method feeder gaat goed met de schuivende korf mooi inline systeem heb je dan
en ligt dan op de bodem dan heb je minder kans op lijners. iets verzwaard
ik hoop dat je er wat aan hebt probeer het maar.Reageer
-
Ik bedoel dat je je haak met aas niet in de mould moet stoppen.Wat bedoel je precies?
Gewoon voer in de feeder en de onderlijn met haak los laten hangen.Groeten
Frank
2015 de Belgen verslagen in eigen huis
2016 walk-over Blauforlaet !
2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !Reageer
-
ik laat het ook los er naast hangen is geen probleem hoor.Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020
ik knibbelje foar gjin ien
The Frisian VikingReageer
-
ik doe dat ook. Heb regelmatig mijn aas verstopt maar kom dan na een tijd er achter dat ie gewoon vast zat aan de korf... die onzekerheid word ik helemaal gek van.
die paar cm er van af met een 10 cm lijn, zal t verschil in mijn ogen ook niet echt maken wel?
Scheelt in ieder geval een hoop stres..Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender
Reageer
-
Ik gebruik de method korven van preston met de bijbehorende voer mal. Eerst wordt het aas in deze mal gelegd hierover heen het voer. Dan met de ribben naar beneden de method korf geplaatst in de mal. Op deze manier kan het aas nooit vast komen zitten tussen de ribben. Bij aanschaf van deze mal wordt uitleg gegeven doormiddel van foto's op de verpakking.Reageer
-
Ik vis trouwens wel met kortere onderlijntjes van 7-8 cm dus die liggen sowieso dichter
bij de korf.Groeten
Frank
-
Heeft er één van jullie al eens geprobeert met een pop-up te vissen icm de method?Fishermen never die, they just smell that wayReageer
-
Ja hoor ik gebruik een " Korum Supa Soft Imitatie Mais " in combinatie met een echte mais !
Je hebt ze in geel en rood.Groeten
Frank
-
Hier nog iemand. Het was pas m'n tweede keer aan het water met de method, maar had veel advies ingewonnen bij de plaatselijke hengelsportzaak (De dikke plat in Nieuwegein, thanks guys). Op hun advies met mini boillies gaan zitten. Ik was zo blij als een kind met de eerste kromtrekkende top (na al een tijd te hebben gezeten). Er zaten twee boillies aan de hair, waarvan één een pop-up. Daarna nog wel wat actie gehad, maar geen kromtrekkende top meer, helaas. Daarnaast had ik ook nog een standaard feeder set-up om mee te vissen, maar ook daar heel weinig beet. Ze hadden waarschijnlijk dus weinig zin, die dag op die plek. Hopelijk volgende keer beter.Reageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

Reageer