Bolo vissen hoe pakken we dit aan?

Collapse
X

• Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • SvVoorden
    Sportvisser
    • 26-07-2002
    • 747
    • Woerden

Een gebruikte aanschaffen zal nog niet meevallen. Volgens mij vissen er nog niet zoveel mensen mee.
    Ik twijfel zelf al een tijdje over deze manier van vissen maar dat is weer een extra discipline.
    Vogens wat ik gelezen heb en gehoord heb van Leo Wouters op een clinic is inderdaad een lengte van 6-7 mtr een goede lengte. Hij maakt zijn eigen dobbers maar met gewone stroomdobber komt je al een heel eind.

Hij viste toen met een Aspire maar daar betaal je ook de hoofdprijs voor. Volgens mij is dit ook heel leuk op de waal tussen de kribben. Ik zou zelf denk ik een Speedmaster aanschaffen.
    Sjaak van Voorden

Reageer

• Jakob
      <*{{{{><(

• 06-03-2007
      • 1870
      • Staphorst

Op d eVecht moet je een andere taktiek gebruiken en zeker bij Boer Hoes. elke stuk Vecht is anders. Bij Hardenberg moet je heel anders vissen dan bij Dalfsen en tussen Dalssen en de A 28 ook weer anders en vanaf de A 28 naar het Zwartewater moet je ook weer anders vissen en met anders bedoel ik dan: andere manier, andere lengte en een andre attractor in het voer kan ook wonderen doen.

Even voor de Belgische vrienden; Waar gevist wordt kun je ook uitstekend met de vaste stok uit de voeten, in de bocht zelfs een must.

Reageer

• Jakob
        <*{{{{><(

• 06-03-2007
        • 1870
        • Staphorst

Sjaak, ik kan het met jouw keus eens zijn en persoonlijk heb ik de Speedmaster liever dan de Aspire en de bolo gebruiken op de Vecht Frank is bij wat stroming nog zo gek niet, ik heb mij er bij de zuivering wel eens helemaal klem mee gevangen en dat was ook in de zomer.

Reageer

• lolo
          Geniet maar niet met mate
          • 01-05-2003
          • 3873
          • Weesp

Oorspronkelijk geplaatst door Jakob
          Op d eVecht moet je een andere taktiek gebruiken en zeker bij Boer Hoes. elke stuk Vecht is anders. Bij Hardenberg moet je heel anders vissen dan bij Dalfsen en tussen Dalssen en de A 28 ook weer anders en vanaf de A 28 naar het Zwartewater moet je ook weer anders vissen en met anders bedoel ik dan: andere manier, andere lengte en een andre attractor in het voer kan ook wonderen doen.

Even voor de Belgische vrienden; Waar gevist wordt kun je ook uitstekend met de vaste stok uit de voeten, in de bocht zelfs een must.
          Dit klopt Jakob je bent heel scherp ...
          Groetjes
          Johnny

Match
          Feeder
          Stok

Reageer

• Tumba
            kom net gekeken

• 02-09-2009
            • 189
            • Vlierden

Zeg PeBo en Frank, die wedstrijd op de vecht is daar nog plaats voor om mee te doen? Wanneer is deze en is die nou bedoeld voor forum leden??

Reageer

Working...