het lijkt me zeker interessant, ik laat het deze week nog weten of het voor mij gaat lukken. owja dan lijkt optie 2 mij het beste...
match instructiedag op zaterdag 9 september a.s
Collapse
X
-
-
Wie weet misschien kun je samen met iemand anders die het voor zich alleen ook te ver vindt.Oorspronkelijk geplaatst door DarthCakeLijkt mij ook wel interresant, maar helaas ook voor mij nogal ver ...
Maak er maar een toffe dag van
.
suc6
Gerrit Bakker21 juni 2014: de Belgen verslagen in Oldenzaal
4 juli 2015: de Belgen verslagen op hun eigen Bieswater te Putte
2 juli 2016: de Belgen verslagen bij Blauforlaet
30 juni 2018: de Belgen ....
.......
6 juli 2019: bijna gewonnen op 't witven
4 juli 2020: De Belgen durfden niet
12 juni 2021: De Belgen al bij de grens een retourtje gegevenReageer
-
Moest ik het dan niet zo druk hebben met mijn eindwerk (moet 13de september af zijn
) zou ik dit zeker en vast overwegen.
Ik denk dat dit mijn vismaat ook wel interreseert, al heeft hij zelf geen hengel om te kunnen matchen, ik zou dan wel met hem afspreken om tot daar te rijden.
(Ik gebruik zelf een winkle picker
, enige nadeel is de toch wel erg beperte afstand 10meter-15meter met wind mee. wss za dit wel verder kunnen met wat meer lood)
Oorspronkelijk geplaatst door George W. Bush"I know the human being and fish can coexist peacefully."Reageer
-
in verband met het kopen van een huisje, en het daarbij samenhorende op mijzelf (samen) gaan wonen en meubelshoppen en keuken kopen en klussen enzovoorts heb ik de komende maanden geen weekenden meer vrij, dus ik kan helaas ook niet naar de match masterclass komen
iig iedereen veel plezier en succes gewenst dan!groeten,
Peter
****Moderator NHSF
****Reageer
-
Lijkt me leuk, ik kom zelf uit rijssen dus lekker dicht bij. Misschien ga ik alleen die za zeevissen.
Het probleem als ik mee doe is dat ik geen matchhengel bezit. Wel een feeder met een carbon top erbij (naast de glas toppen) is dit geschikt en wat is er verder nodig?
Mvg
JohanReageer
-
Eind volgende week horen jullie wat je zelf mee moet nemen en waarvoor gezorgd wordt. Gerrit Bakker is momenteel met vakantie en zal tegen die tijd terug zijn. Een en ander willen we dan precies bespreken. Jullie horen dus nog!!Reageer
-
Graag ben ik van de partij.
Zit al een tijdje te twijfelen tussen de aanschaf van een feeder of een matchhengel.
Dus nu de uitgelezen kans om het eens te proberen.
Heb nu dus nog geen matchhengel dus als er een geregeld kan worden, dan graag.
Zo niet, dan geen probleem, gooi ik mij gewoon in het diepe (viswater) en schaf ik mij van te voren een aan.
Mocht ik mij een hengel moeten aanschaffen dan zou ik bij deze graag van te voren willen weten wat voor lijndikte ik op de molen moet zetten en wat voor verschillende dobbers ik het beste aan kan schaffen.
Het is dus wel duidelijk dat ik alles vanaf het begin graag wil weten en optie twee lijkt mij wel wat.
Groet´n MarcelReageer
-
nou vakantie
Ik ben daar om kontakten te leggen met een aantal groothandels/leveranciers en de vrouw en kinderen zitten in de buurt en hebben nog een beetje vakantie.
Maar blijf met ideeën komen, ook al is het om tijdens de middaglunch broodjes gehakbal met pinda saus te serveren als er genoeg vraag naar is dan proberen wij het met redelijke kosten mogelijk is te regelen.
één domber is er wel nl. we hebben de tapvergunning niet voor elkaar kunnen krijgen dus
wordt
of beter
we moeten immers op de kosten letten.
suc6
Gerrit Bakker21 juni 2014: de Belgen verslagen in Oldenzaal
4 juli 2015: de Belgen verslagen op hun eigen Bieswater te Putte
2 juli 2016: de Belgen verslagen bij Blauforlaet
30 juni 2018: de Belgen ....
.......
6 juli 2019: bijna gewonnen op 't witven
4 juli 2020: De Belgen durfden niet
12 juni 2021: De Belgen al bij de grens een retourtje gegevenReageer
-
Dag Marcel,Oorspronkelijk geplaatst door OekeboeroeGraag ben ik van de partij.
Zit al een tijdje te twijfelen tussen de aanschaf van een feeder of een matchhengel.
Dus nu de uitgelezen kans om het eens te proberen.
Heb nu dus nog geen matchhengel dus als er een geregeld kan worden, dan graag.
Zo niet, dan geen probleem, gooi ik mij gewoon in het diepe (viswater) en schaf ik mij van te voren een aan.
Mocht ik mij een hengel moeten aanschaffen dan zou ik bij deze graag van te voren willen weten wat voor lijndikte ik op de molen moet zetten en wat voor verschillende dobbers ik het beste aan kan schaffen.
Het is dus wel duidelijk dat ik alles vanaf het begin graag wil weten en optie twee lijkt mij wel wat.
Groet´n Marcel
Het lijkt me verstandig om nog ff te wachten met de aanschaf van een matchhengel tot je deze dag achter de rug hebt. Ik denk dat je dan beter je keuze kunt maken en geen kat in de zak zult kopen. Er zullen deelnemers zijn, waaronder ikzelf, die meerdere hengels bezitten. Bovendien zul je dan verschillende stokken in de praktijk kunnen testen.Reageer
-
Da´s mooi. Kan ik inderdaad op basis daarvan mijn keuze maken.
Mocht ik verder nog wel het een en ander mee moeten nemen dan hoor ( lees) ik het vanzelf.
In ieder geval vindt ik dit een leuk initiatief zo´n dag en voor het eten geen bijzondere wensen zolang we maar geen broene boon´n met spek kriegt. ( Al is een gehaktbal wel lekker)
Groet´n MarcelReageer
-
Hallo Roha?Gerrit ten eerste geweldig dat jullie zoiets organiseren.
Maar ik weet nog niet of ik vrij ben die dag,maar als ik vrij ben wil ik graag meedoen met een kopppel wedstrijd van de snoekbaars hier in veessen.
Maar ik wil dat matchen wel graag een keer leren,dus hoop dat er nog een volgende keer komt.
groet hbtjewordt geen crimineel de overheid duldt geen concurrentieReageer
Webbies Forumindex Footer
Collapse

.

Reageer